Oplever du manglende SONOFON dækning ???
Fra : Niels M.

Dato : 16-03-03 12:42

Hej NG

Jeg ville blot høre om nogle af jer oplever manglende radio dækning i
SONOFON's net

Svar her i NG eller mail til

nmm@get2net.dk

mvh Niels

Fra : Hans

Dato : 16-03-03 13:40

> Jeg ville blot høre om nogle af jer oplever manglende radio dækning i
> SONOFON's net
>
> Svar her i NG eller mail til

Aldrig !

Mvh Hans

Fra : Christian

Dato : 16-03-03 15:19

"Hans" <h@ns.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
Nej, deres radiodækning er udmærket her... kanon musik !

Chr

Fra : Steven Nybo Andersen

Dato : 16-03-03 19:21

"Niels M." <nmm@get2net.dk> wrote in message
> Hej NG
>
> Jeg ville blot høre om nogle af jer oplever manglende radio dækning i
> SONOFON's net
>
> Svar her i NG eller mail til
>
> nmm@get2net.dk

Tja det var jo een af grundende til at jeg skiftede.
Deres dækning skoder helt vildt. Jeg tror at jeg på et tidspunkt kørte i tog
og snakkede telefon imens
Jeg kørte fra Københavns Hovedebanegård til Roskilde og forbindelsen blev
vel afbrundt 7 gange eller sådan noget.
Meget irriterende.

Dette har jeg til gengæld aldrig oplevet efter jeg har fået Telmore / TDC.
Deres dækning er den bedste jeg har haft nogensinde.
Og så fik jeg oven i købet den bonus at få nogle af landets nok mest
rimelige samtalepriser / SMS-priser til dato.

Nu vil jeg for alt i verden ikke skifte og da slet ikke tilbage til Sonofon.

Steven
--
Gimme the rockin' Wicky

Fjern 1977 fra mailadresse hvis du vil sende mail til mig
Remove 1977 from the mailadress if you wish to send me mail directly.

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 16-03-03 20:16

"Niels M." <nmm@get2net.dk> wrote in message
> Hej NG
>
> Jeg ville blot høre om nogle af jer oplever manglende radio dækning i
> SONOFON's net

Tjaa, hvorfor ikke også høre om dårlige steder med TDC dækning? For det er
der da også... Selvom jeg tror TDC er mere lydhøre over for kritik af deres
dækning....

Jeg ved der er et bestemt sted i Taastrup hvor der er dårlig dækning... En
dag hørte jeg så en mand i telebutikken brokke sig over telefonen, da den
ikke havde dækning der hvor han var... (det sted i taastrup)

TDC plejer jo at sætte antenne celler op alle steder på hustage e.l

Fra : Steven Nybo Andersen

Dato : 18-03-03 03:01

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE.*spamfilter.dk> wrote in message
> "Niels M." <nmm@get2net.dk> wrote in message

> Tjaa, hvorfor ikke også høre om dårlige steder med TDC dækning? For det er
> der da også.

Det er nok fordi der er noget om snakken om Sonofon. Eet af deres store
problemer er nemlig deres dækning.
Iøvrigt er jeg ikke blevet afbrudt bare 1/1000000 gang så ofte som dengang
jeg havde Sonofon.

> Selvom jeg tror TDC er mere lydhøre over for kritik af deres
> dækning....

Uden tvivl. De er ihvertfald bedre til at planlægge hvor deres master skal
stå hvis de skal have mest dækning for pengene.

> Jeg ved der er et bestemt sted i Taastrup hvor der er dårlig dækning.

Der vil altid være steder hvor henholdsvis TDC / Sonofon ikke dækker men men
TDCs nærmest 99% perfekte dækning er det
ikke noget der er værd at hidse sig op over. Sådan er det nu engang med
radiobølger. Sonofons dækning er derimod langt under hvad jeg karrakterisere
som lavmålet og derfor giver det anledning til irritation når man gang på
gang bliver afbrudt, samtalekvaliteten ikke er i orden og man ikke kan komme
igennem til noget som helst fordi signalet er for svagt.

> En
> dag hørte jeg så en mand i telebutikken brokke sig over telefonen, da den
> ikke havde dækning der hvor han var... (det sted i taastrup)

Det er jo den sædvanlige trummerum. Folk brokker sig fordi deres mobil ikke
dækker, det er ligegyldigt om det er 1 sted eller 1000 steder.
Iøvrigt er der også et sted i Værløse hvor jeg har meget dårlig dækning med
TDC men det skal til deres forsvar siges at det er i midten af en stor
fed kælder der er lavet af beton og 2-3 meter under jorden så det kan man jo
næsten ikke klantre dem for. I øvrigt har jeg da præsteret at føre flere
samtaler aligevel omend kvaliteten ikke er den bedste.

> TDC plejer jo at sætte antenne celler op alle steder på hustage e.l

Korrekt. Men eet er jo at sætte mange antenner op, noget ganske andet er
skam at dreje dem så de ikke "skyder" ved siden af.
Det er Sonofon åbentbart ikke så smarte til for de er også ganske flittige
til at sætte deres antenner op på hvad som helst.

Steven

--
Dette vaskemiddel er et to-komponentsprodukt.
Den ene fjerner effektivt dit hår mens den anden giver dig ubehag.

Fjern 1977 fra mailadresse hvis ikke dit personlige brev skal havne på Lars
Tyndskids Marker.
Remove 1977 from the mailadress if you don't want to be sewed by Lars
Thinshit