Plup Honda Camino
Fra : HHIST

Dato : 16-03-03 10:53

Hej Er der nogen som ved hvordan man piller plumpen ud på en Honda Camino.
Eller har andre gode råd til hvordan man for den til at trille lidt mere end
30.
mvh Finn

Fra : puch3gmaster

Dato : 17-03-03 07:59

Du skal i hvert fald ikke begynde at hakke den for camino´erne er lavet
på en special måde så det hjælper ik at hakke den. Du kan ikke tune en
camino ret meget. hvis du ikke sætter større cylinder på kan du højst få
den til at køre 40. Og hvis du sætter 46 mm cylinder på kører den ca
55....... de er meget sløve, men de har sgu etfedt optræk.....!

http://www.kandu.dk/

Fra : _LePo_

Dato : 26-02-04 15:22

"HHIST" skrev d. 16-03-03 10:53 dette indlæg :
> [...]
Camino.
> Eller har andre gode råd til hvordan man for den til at trille lidt

Min Camino kører 45-50 der er sat en hjemmelavet studs på sammen med en
bing 12mm fra maxi, 90èr dyse og ingen luftfilter. Det er det eneste..
Og i morgen er min hjemme "tun" cylinder på 42mm færdig, så får vi se
hvad der så sker!! :)
Men Efter som jeg købte knallerten med hjemmelavet studs, ved jeg intet
om hvor plumpen sidder, Men her har du en hjemmeside med tuningstrick
til din camino: http://members.tripod.com/~knallert/index-2.html
Hader når folk udtaler sig om noget de ikke ved en skid om!!!

http://www.kandu.dk/