fælles "mc-skrue steder" ?
Fra : Dk.Dude

Dato : 16-03-03 10:32

Hej!

Findes der ikke nogen steder/klubber hvor folk mødes og skruer på deres
cykler sammen så en mekaniker n00b som mig kan trække lidt på mere erfarne
folks viden ?

Så foregår den slags et sted på sydsjælland og hvis der er plads til en mere
så vil jeg da gerne høre om det, for min indkørsel med perlesten og en
hovedrystende kæreste i vinduet er ikke det optimale sted at gøre sig de
første erfaringer med adskillelse og samling af div. mc dele.

Mvh. Kim, ca.Næstved

Fra : Morten Juel

Dato : 16-03-03 10:48

Hejsa Kim

Vi har MC-Suså klubben, i byen, men der bliver sq kun drukket øl ;o(
Jeg kunne også godt tænke mig at vi havde et fælles skruested her i byen,
men ak nej, så jeg skruer bare selv
Og man lære af sine fejl ligemeget hvor man skruer henne

Morten --- http://StarChild.dk **som også er fra Næstved**
Golf II GTI 1.8Ti 8v --- http://Golf2.dk
Jallagryde 320i
DR350SET --- http://DR350.dk
-= girls and sex can't beat binary and hex =-

Fra : Dk.Dude

Dato : 16-03-03 12:08

"Morten Juel" <MP@stofanet.invalid> skrev i en meddelelse
> Hejsa Kim
>
> Vi har MC-Suså klubben, i byen, men der bliver sq kun drukket øl ;o(
Jeg besøgte dem for 1½-2 år siden men der havde ikke noget "skruested"

> Jeg kunne også godt tænke mig at vi havde et fælles >skruested her i byen,
> men ak nej, så jeg skruer bare selv
> Og man lære af sine fejl ligemeget hvor man skruer henne
Tjae mit problem er at jeg er MEGA n00b ud i mekaniker faget, jeg gi'r
2650,- for at få skiftet bremseklodser og skiver foran på Corollaen ved en
aut. forhandler selvom jeg kan hente stumperne ved biltema for 620,-
sempelthen fordi jeg vil være sikker på at det er skiftet rigtigt :-/
Og jeg har slet ikke modet til at sidde på ryggen af min "bambus raket" hvis
jeg selv har rodet med bremser,kronrørslejer m.m. uden at ha' haft en der
har forstand på det i nærheden.

Kim (og ja kald mig bare kylling) ;0)

Fra : Armand

Dato : 16-03-03 19:36

Morten Juel <MP@stofanet.invalid> skrev i en news:b51h2o$h87$1@sunsite.dk...
> Hejsa Kim
>
> Vi har MC-Suså klubben, i byen, men der bliver sq kun drukket øl ;o(

Der sker da det i en klub som medlemmerne arrangerer, og Suså har da et
udemærket værksted :-|

--
Armand.

Fra : Dk.Dude

Dato : 16-03-03 21:59

> Der sker da det i en klub som medlemmerne arrangerer, og Suså har da et
> udemærket værksted :-|

Hvornår har de fået det?

Kim

Fra : Armand

Dato : 17-03-03 00:10

Dk.Dude <futtown@hotmail.com> skrev i en

> "Armand" <armand@mcSTREGchaufførerne.dk> skrev i en meddelelse

> Hvornår har de fået det?

Tjaeh :-/ Måske jeg hellere skulle spørge hvornår de har droppet det
eftersom det vitterligt er nogle år siden at jeg var de sidst!

--
Armand.

Fra : Morten Juel

Dato : 16-03-03 22:58

> Der sker da det i en klub som medlemmerne arrangerer,

Tjaa jeg har kun været deroppe en gang, og det var da mere end rigeligt, det
virkede som folk der hellere ville være der, end hjemme, men som ikke gad gå
på værtshus.. drikke øl kan jeg gøre med mine venner, det behøver man sq
ikke en klub til )

Morten --- http://StarChild.dk

Fra : Dk.Dude

Dato : 16-03-03 23:50

> virkede som folk der hellere ville være der, end hjemme, men som ikke gad

> på værtshus.. drikke øl kan jeg gøre med mine venner, det behøver man sq
> ikke en klub til )

Jeg er som med på det med øllet, men der skal også skrues noget mc :0)

Kim

Fra : Esben Bøll

Dato : 17-03-03 11:33

Hvad er der af muligheder for fælles væksted i odense området.
plejer også at stå i indkørslen. og den med kæresten i vinduet kender jeg
alt for godt.

MVh Esben
XJ900 "83

Fra : Post

Dato : 17-03-03 15:26

"Esben Bøll" <ebo@tdc.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad er der af muligheder for fælles væksted i odense området.
> plejer også at stå i indkørslen. og den med kæresten i vinduet kender jeg
> [...]

Hej der er vel den mulighed at vi er nogle stykker der bliver enige om at
leje et værksted / stor garage.

Post
( som ikke vil melde sig ind i en klup for at få et skrue sted )

Fra : Post

Dato : 17-03-03 15:54

> ( som ikke vil melde sig ind i en klup for at få et skrue sted )

Øh klub