Billigst til berlin ?
Fra : Magnus Alkil

Dato : 16-03-03 10:07

Jeg skal til berlin d.27/3. - hvilke busselskaber der kan gøre det billigst
?? Jeg skal afsted fra CPH.

Magnus

Fra : Thomas Frandzen

Dato : 16-03-03 13:00

"Magnus Alkil" <Rein1@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg skal til berlin d.27/3. - hvilke busselskaber der kan gøre det
billigst
> ?? Jeg skal afsted fra CPH.

Jeg tror ikke du kan få det meget billigere end hos EuroLines
(www.eurolines.dk) - 295,- for en enkeltbillet (265,- hvis under 25 eller
over 59), direkte kørsel Kbh - Berlin, køretid lidt over 7 timer.

Venligst,

Thomas
http://www.fzc.dk/thomas/berlin_2001.htm

Fra : JakobN

Dato : 16-03-03 18:10

Eurolines har enkelte afgange til 98,-, men kun på udvalgte afgange.

Ellers er ca. 300,- en god pris til Berlin.

JakobN

Fra : Michael

Dato : 18-03-03 11:24

Hej Magnus !

Jeg har en side om en tur til Berlin.
Du kan måske bruge nogle tip til at besøge spændende steder, selv om det
mest drejer sig om kunst.
http://home9.inet.tele.dk/michulla/page11.html

God tur

Hilsen fra
Michael

Fra : Jimmi W.

Dato : 19-03-03 14:17

Kender du ikke nogen som kender nogen som kender nogle lastbils
chauførere??? Ellers er der jo tomler vejen, har selv gjort det en del. Det
er næsten lige så hurtig som i bus, somregl.

MVH
jimmi