ATI nye drivere 3dmark 2003 steg markant.
Fra : Flemming M. Hansen

Dato : 16-03-03 05:18

Snup de nye drivere + controlpanel her: http://www.rage3d.com/
Driverne roses meget i disk.forum.

Det er en uregistreret 3dmark03 - detaljer kan ikke indstilles.

Min score steg fra 1025 til 1173 med drivere sat til performance.

AMD XP 1800 512 mb ddr.
ATI 8500 LE 250/250
Win2000 pro.

Mvh.
Flemming M. Hansen

Fra : Kuruderu

Dato : 16-03-03 12:17

Har du også testet dem mod de "gamle" Omega drivere?? min erfaring er at jeg
generelt taber performance ved at skifte til officielle cat. drivere

--
Kuruderu

Don't confuse luck with skill

Remove BLABLA from my email to reply.

Fra : Flemming M. Hansen

Dato : 16-03-03 12:48

"Kuruderu" <kuruderu@dak.kollegie6400.dkBLABLA> wrote in message
> Har du også testet dem mod de "gamle" Omega drivere?? min erfaring er at
jeg
> generelt taber performance ved at skifte til officielle cat. drivere

Har tidligere prøvet Omegadriverne, men syntes ikke at mærke nogen forskel,
har derfor kørt med de officielle drivere.

Har ligesom dig også oplevet at miste lidt (meget lidt) performance, men
denne her gang har jeg fået det tilbage plus renter.

Mvh.
Flemming M. Hansen

Fra : Sune Storgaard

Dato : 16-03-03 17:00

Flemming M. Hansen 's insignificant opinion was stated in:
3e746433$0$52184$edfadb0f@dread16.news.tele.dk

> [...]
>
> Har ligesom dig også oplevet at miste lidt (meget lidt) performance,
> men denne her gang har jeg fået det tilbage plus renter.

Jeg mærkede også et boost ved at gå til dx9 og de nyeste 3.x catalyst
drivere frem for 2.x. Mit kort et fra 7200 serien (signeret at
grauballemanden), så jeg regnede ikke med mirakler, men man skulle jo lige
prøve.
Faktisk forventede jeg en forringelse da alle ændringer of features både i
driver og dx9 er beregnet på nye kort, men den gav lidt extra i 3dmark2001,
og cirka 5fps på halflife enginen. Thumbs up!
Sammenligningen skete ved standard indstillinger, om man kan
(rage3d)-tweake mere eller mindre ud af de nye vides ikke.

--
/Sune
Fac ut vivas!