Nytestede sennepsmærker
Fra : ARNE LILHAUGE

Dato : 15-03-03 23:23

Så er der nye sennepper udsat for vores nådeløse dom på www.dijon.dk
Der er nogle spændende ting imellem, bl. a. en Toscana sennep fra
Carl's. -En dansk sennep i særklasse til madlavningen.
Hilsen Sennepsklubben på Fredericia Sygehus

Fra : Rune Zedeler

Dato : 17-03-03 15:04

ARNE LILHAUGE wrote:
> Så er der nye sennepper udsat for vores nådeløse dom på www.dijon.dk

Jeg ved absolut intet om sennep så jeg er hermed i fare for at gøre mig
selv utroligt meget til grin...
Men, well, jeg plejer at sværge til Urtekrams økologiske grove sennep.
Grunden til at jeg føler mig lidt til grin nu er at jeg ikke har smagt
nogle af de fabrikater, I har anmeldt på siden - og jeg aner derfor ikke
hvor Urtekrams sennep ligger ifht. disse - kan blot konstatere at det
smager langt bedre end pølsemandens og Bänches...

Kunne i overtales til at anmelde min hidtillige yndlingssennep?

-Rune

Fra : ARNE LILHAUGE

Dato : 17-03-03 23:19

Det er lige i vores ånd:
Nye forslag er mere end velkomne, så vi prøver at finde en Urtekrams-biks i
nærheden.
Det lyder i øvrigt spændende.
Har Urtekram flere sennepper end den du nævner?

p.s.v. Storforbruger Arne

Fra : Rune Zedeler

Dato : 18-03-03 01:38

ARNE LILHAUGE wrote:

> Har Urtekram flere sennepper end den du nævner?

Jeg er ikke stødt på dem - men af den grund kan de jo godt eksistere.

-Rune

Fra : Rune Zedeler

Dato : 18-03-03 01:43

Men nu hvor vi er ved det økologiske så vil jeg da anbefale at købe
økologiske krydderier og økologisk olivenolie (emner hvor jeg er lidt
mere på hjemmebane end sennep) - det smager bare langt bedre og det er
jo produkter som man anvender i så lille mængde (krydderierne i hvert
fald) at prisen ikke rigtigt spiller en rolle for nogen

-Rune

Fra : Bjarne Kunckel

Dato : 07-04-03 13:37

"ARNE LILHAUGE" <arnelilhauge@get2net.dk> wrote in message news:fINca.124$Rq3.53@news.get2net.dk...

> [...]
> Carl's. -En dansk sennep i særklasse til madlavningen.
> Hilsen Sennepsklubben på Fredericia Sygehus

Var det ikke en idé om dommerene kommenterede deres point-givning.
Det kunne jo være rart at vide om en sennep kun får 2 skeer fordi den er for sød eller sur.

Måske kunne man også laven en lille kommentar til hver enkelt sennep og f.eks skrive om den stræk eller meget stærk (giver luft i næsen).

Med venlig hilsen

Bjarne Kunckel

Fra : ARNE LILHAUGE

Dato : 08-04-03 21:44

Et absolut relevant og godt forslag, som vi vil prøve at efterkomme.
Hold øje med www.dijon.dk

Hilsen Storforbruger Arne