marauder 250
Fra : Kim Sørensen

Dato : 15-03-03 23:19

Jeg overvejer at købe en Suzuki marauder 250, jeg vil hører nogle
erfarringer ude fra det virkelig liv, hvordan er i tilfreds med denne lille
maskine, af og til kommer jeg må motorvej, kan den følge med i det inderst
spor.

Lad mig hører fra jer der har erfarringer med denne maskine.

Kim

Fra : Niels Porsbøl Jacobs~

Dato : 18-03-03 21:56

Kim Sørensen <kls@wanadoo.dk> skrev
> [...]
> spor.
>
> Lad mig hører fra jer der har erfarringer med denne maskine.

Jeg har kørt TU 250, som er maskine nr. 2 i rækken med GN 250 motoren.

Det er en anderledes udformning, men motoren skulle være ca. den samme,
ligesom de fleste af delene på dem.

Jeg kørte ca. 6500 km på den det første år jeg havde den, heraf ca. 3000 i
England og Skotland (jeg ved det - jeg er syg i kransen!).

Motoren er en fin lille symaskine der sagtens kan holde en marchhastighed på
90 km/t, men så er den heller ikke sjovere. Motorveje er ikke dens livret,
den kan godt presses op på 110 - men så er der heller ikke meget mere at
komme efter. Til gengæld er motoren klippestabil!

Hvis du kan leve med at have en motorcykel med en tophastighed på niveau med
en gammel landrover er den fin, men du vil blive overhalet på motorvejen af
næsten alt!

Hvis du kan nøjes med landevejene og byerne er der ikke noget i vejen med
den. Den kan let gå over 30 km/l ligemeget hvor råddent du kører den på
landevejene, og sjældent under 25 km/l i byerne...

M.v.h.

Niels
GSX600F

Fra : Peter Michael Lintru~

Dato : 19-03-03 13:48

"Niels Porsbøl Jacobsen" <mail@porsboel.com> wrote in message
> Kim Sørensen <kls@wanadoo.dk> skrev
> lille

Politiken havde en anmeldelse af den i deres motorsektion for ½ til 1 års
tid siden

Fra : Jake

Dato : 19-03-03 15:10

"Peter Michael Lintrup" <lintrup@yahoo.co.uk> wrote in message

> Politiken havde en anmeldelse af den i deres motorsektion for ½ til 1 års
> tid siden

Den er her: http://politiken.dk/VisArtikel.iasp?PageID=215310

mvh Jake