Konto i udlandet
Fra : Jesper Nielsen

Dato : 15-03-03 20:31

GoOffshore.nu. We are proud to be one off the oldest and continuous
providers of anonymous banking, asset protection, company formation
services, offshore, privacy, residency programs, tax avoidance, tax shelters
and tax haven information, products and services in the world; founded 1982.

En OffShore Konto med MasterCard for kun 2500,-*

Står du i RKI ?
Har du ikke fast arbejde?
Jagter fogden dig?
Er der lidt penge ingen skal kende til?
Mangler DU hjælp til at åbne en udenlandsk bankkonto, i et skatteparadis?
Så læs her! vi kan hjælpe dig

Gennem vores kontakt med Citibank i USA. Kan vi nu tilbyde DIG som savner en
offshorekonto med et MasterCard. En både enkel og billig løsning. Alle kan
få denne konto, bara DU er over 20 år. MasterCard er et af verdens mest
anvendte betalingsmidler. Det er ikke uden grund: Et MasterCard gælder på
mere end 16 millioner inkøbssteder. Bare alene i danmark accepteres
MasterCard i mere end 30000 butikker, restauranter, hoteller, hæveautomater,
m.m. Med dit MasterCard gør DU dig helt uafhængig!

Dette får du:
¤ En Offshorekonto i en førsteklasse bank, Citibank.
¤ Et MasterCard tilknyttet din konto
¤ Kontoen har fuld online adgang
¤ Al information er på enten engelsk, dansk eller svensk

Hvad DU skal gøre for at få denne konto, er at du sender os en e-mail på
j.n@gooffshore.nu
og vi sender en ansøgning retur.
Eller klik ind på www.gooffshore.nu og udfyld ansøgningen online.

* Prisen indbetales i svenske kroner til den til enhver tid gældende
valutakurs.

Fra : Bamsefar

Dato : 16-03-03 10:21

Du skriver ik noget om hvor man får sin konto andet
end at det er i et "skatteparadis". I øvrigt behøver man
ik betale 2500 kroner for de I tilbyder, når det kan
gøres gratis hvis man bare gider bruge en dag på at
udfylde en ansøgning, som med lethed kan
rekvireres fra en hvilken som helst bank.

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 16-03-03 11:45

"Bamsefar" <nospam@nospam.dk> wrote in message
> [...]

> gøres gratis hvis man bare gider bruge en dag på at
> udfylde en ansøgning, som med lethed kan
> rekvireres fra en hvilken som helst bank.

Vi hjælper dem som har en, skal vi sige beskadiget økonomi, står man i RKI
eller andre steder kan det stort set ikke lade sig gøre at få en konto med
kredit i danmark.
Man kan selv gøre dette. Man kan også selv sælge og købe huse, men det er
nemmere når man får hjælp fra en ejendomsmægler. Det er ikke alle der har
samme indsigt i bankverden som Bamsefar.
Hvis du ikke vil benytte dig af tilbuddet er det da fint, men hvad vil du
opnå med din kommentar?

Venlig hilsen

Jesper Nielsen
www.gooffshore.nu

Fra : Elhauge

Dato : 16-03-03 14:04

"Jesper Nielsen" <j.n@gooffshore.nu> skrev i en meddelelse
> "Bamsefar" <nospam@nospam.dk> wrote in message
>
> Gennem vores kontakt med Citibank i USA

Men hvorfor betale 2500, når man kan tjene sig til den ?

Mvh
Elhauge
http://www.giicorp.com/?PartnerID=gmt

Fra : Bamsefar

Dato : 19-03-03 14:20

> Vi hjælper dem som har en, skal vi sige beskadiget økonomi, står man i RKI
> eller andre steder kan det stort set ikke lade sig gøre at få en konto med
> kredit i danmark.

passer ikke! jeg står i RKI og jeg har visakort. det er et tillidsspørgsmål
mellem
bank og kunde!

> Man kan selv gøre dette. Man kan også selv sælge og købe huse, men det er
> nemmere når man får hjælp fra en ejendomsmægler.

ja, hvis man er villig til at betale fede gebyrer...

Det er ikke alle der har
> samme indsigt i bankverden som Bamsefar.
> Hvis du ikke vil benytte dig af tilbuddet er det da fint, men hvad vil du
> opnå med din kommentar?

Hvad jeg vil opnå? At du bruger bedre argumenter.... Det er fint nok
med en service, men dine salgsargumenter holder ik...

Fra : Michael Nielsen

Dato : 19-03-03 17:03

RKI

> passer ikke! jeg står i RKI og jeg har visakort. det er et
tillidsspørgsmål
> mellem
> bank og kunde!

Så vidt jeg ved er 1 visakort ikke et kreditkort. Jeg er godt klar over at
der sagtens kan gå op til 2 uger (måske endda længere) inden pengene bliver
trukket på kortet, hvis det er brugt i udlandet. Det gør det dog ikke til et
kreditkort.

--
Mvh.

Michael Nielsen
http://www.mnielsen.dk
- Det kræver ca. 4 millioner blomster for at lave et kilo honning!

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 19-03-03 20:10

"Michael Nielsen" <michael@DELETE_THISmnielsen.dk> wrote in message

> [...]
bliver
> trukket på kortet, hvis det er brugt i udlandet. Det gør det dog ikke til

Det er rigtigt Michael, et visakort er et betalingskort.

Venlig hilsen

Jesper Nielsen
www.gooffshore.nu

Fra : Frithiof Andreas Jen~

Dato : 19-03-03 22:53

Jesper Nielsen <j.n@gooffshore.nu> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3e78c06f$0$24657$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...

> Det er rigtigt Michael, et visakort er et betalingskort.

Virkeligt?

Det findes ellers i *to* versioner: Et ChargeCard og et CreditCard - det
sidste er det man normalt får tilbudt i en Engelsk bank hvis man beder om et
Visa-kort! Det første findes næsten kun i Danmark under betegnelsen
Visa-Dankort.

Der er vel ingen grund til at betale de 2.5 kKR?

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 19-03-03 20:16

"Bamsefar" <nospam@nospam.dk> wrote in message

> Hvad jeg vil opnå? At du bruger bedre argumenter.... Det er fint nok
> med en service, men dine salgsargumenter holder ik...

Måske ikke over for dig, men du er jo heller ikke engang i nærheden af at
være interesseret.

Venlig hilsen

Jesper Nielsen
www.gooffshore.nu