Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!
Fra : Hans Erik Elley

Dato : 15-03-03 19:33

....sikke en dejlig dag derude. 14gr. høj sol (fik selvfølgelig alt for meget
tøj på, pyh! .
Håber i har nydt det derude, ligesom jeg gjorde! Første dag, med 214 km blev
det til. How great to be back in life! Elvis has left the building for
nature! Go' sæson til alle - og vi ses.

H@ns Erik :)
RF900R (li'som i Rrrrrrrrrrrrr

Fra : John

Dato : 15-03-03 19:47

"Hans Erik Elley" <hansREMOVETHISerik@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
meget
> tøj på, pyh! .
> Håber i har nydt det derude, ligesom jeg gjorde! Første dag, med 214 km

Ja, et lækkert Marts-vejr !!!
Her blev det til ca. 150 km + op til flere kopper kaffe rundt omkring hos
venner og bekendte ...tihih, jeg var ude for at vise min GSXF frem til alle
dem som endnu ikke havde set den, jeg startede rundturen kl. 10 og kom hjem
her kl. 19 så det har været noget af en fed dag
Jeg afhentede MC'en igår fredag hos Motorgården i Svenstrup !

John - GSX600F

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 15-03-03 19:57

Hans Erik Elley <hansREMOVETHISerik@mail.dk> skrev:
> [...]

Tror faktisk du ku' ha' haft 3 a'er mere i overskriften.
Hvis det var sådan hele vejen er jeg glad for at du ikke har en
mikrofon monteret i hjelmen.
Nogle af os fandt ud af det med det gode vejr allerede i mandags -
og har nydt det på 2 hjul siden.Hm-nå jo; der var jo osse lige
tirsdag, hvor jeg bare sku' ud at køre i det våde...
Hvordan sommeren end går så ser det ud til at vi får en kanon
start i disse dage - lad os alle nyde det !
Og tro ikke at der har været stille i min hjelm hele ugen....

Jet og andre har 95 oktan til under 6,80 her i Kbh - lad det ikke
gå til spilde !

Jesper
--
GS500E når det går godt -
Volvo når det ikke gør >;o{)

Fra : --=Stone=--

Dato : 15-03-03 21:37

Stop Stop Stop..... jeg er træt af at hører hvor fedt det er at kører
nu...... jeg er fuc.... syg..... jeg kunne bande influenza langt væk her
fra.
æv æv æv æv jeg vil også.....

Nå men kør nu pænt og nap nogle af de første km. for mig !

Vi ses der ude

Steen
CB1100F/R 85' Street Fighter Style ( som savner at komme ud )

Fra : Thomas Hjort

Dato : 16-03-03 01:31

"--=Stone=--" <caractionREMOVETHIS@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Vi ses der ude
>
> Steen
> CB1100F/R 85' Street Fighter Style ( som savner at komme ud )

Har du nogen billeder af den?

Mvh Thomas
Og god bedring.

Fra : --=Stone=--

Dato : 16-03-03 10:44

> Har du nogen billeder af den?
>

> Mvh Thomas
> Og god bedring.

Tak...

Der er lidt billeder her :

http://www.boldor-classic.de/bikes/81_-_90/Steen/steen.html

og så er der lidt på nathue, kan dog ikke huske addressen.

Steen
CB1100F/R 85' Streeet Fighter Style

Fra : Hans Joergensen

Dato : 16-03-03 13:16

--=Stone=-- wrote:
> og så er der lidt på nathue, kan dog ikke huske addressen.

http://dfm.nathue.dk/CB1100FR

// Hans, webmaster på dfm.nathue.dk ;)
--
http://ph33r.dk - It sucks :)

Fra : --=Stone=--

Dato : 16-03-03 15:10

> http://dfm.nathue.dk/CB1100FR
>
> // Hans, webmaster på dfm.nathue.dk ;)

Tak til Hans... ja hvad sygdom ikke kan gøre ved en, jeg er sq blevet
glemsom, havde linket i blandt mine farvoritter...

Fra : Jonas Holt

Dato : 16-03-03 17:24

> Jet og andre har 95 oktan til under 6,80 her i Kbh - lad det ikke
> gå til spilde !

Og Metax i Års solgte 92 til 5,94 her i eftermiddag!

Jonas Holt & CBR600F2

Fra : Hans Joergensen

Dato : 16-03-03 17:53

Jonas Holt wrote:
> Og Metax i Års solgte 92 til 5,94 her i eftermiddag!

Arghh .. jeg skal da vist på gaden imorgen igen så! :)

Er det noget tilbud de har gang i ? og hvor længe mon det fortsætter
?

// Hans
--
http://ph33r.dk - It sucks :)

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 16-03-03 18:48

Jonas Holt wrote:

> Og Metax i Års solgte 92 til 5,94 her i eftermiddag!

Der vil vi fandme ikke køre til. Der dør for mange.........han var
kommet godt til års, da han døde.

Ib Jakobsen

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 17-03-03 22:05

"--=Stone=--" <caractionREMOVETHIS@hotmail.com> writes:

> Stop Stop Stop..... jeg er træt af at hører hvor fedt det er at kører
> nu...... jeg er fuc.... syg..... jeg kunne bande influenza langt væk her
> fra.

Ja, det er næsten helt irriterende

Jeg fik lige ødelagt knæet så grundigt her i lørdags at jeg i hvert
fald er afskåret fra MC-kørsel de næste par uger

.... nu havde jeg ellers lige fået motorcyklen ud her i forrige
weekend.

--
Jacob - www.bunk.cc
If you can't understand it, it is intuitively obvious.

Fra : --=Stone=--

Dato : 17-03-03 22:42

> Ja, det er næsten helt irriterende
>
> Jeg fik lige ødelagt knæet så grundigt her i lørdags at jeg i hvert
> fald er afskåret fra MC-kørsel de næste par uger

Føler med dig... som det ser ud så skulle jeg gerne kunne køre i weekenden,
så vejret har bare at holde sig godt )

God bedring..

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 18-03-03 02:48

Jacob Bunk Nielsen wrote:

> Jeg fik lige ødelagt knæet så grundigt her i lørdags at jeg i hvert
> fald er afskåret fra MC-kørsel de næste par uger

Arrgh. Så er du afskåret fra at deltage til bakkeåbning?! Håbede ellers på
at vi kunne køre sammen

Hilsner,

Tony
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/tony_lorentzen

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 18-03-03 15:11

"Tony Lorentzen" <tonylorentzenFJERNDETTE@hotmail.com> writes:

> Arrgh. Så er du afskåret fra at deltage til bakkeåbning?! Håbede ellers på
> at vi kunne køre sammen

Ja, desværre. Det havde jeg ellers glædet mig til.

Jeg havde jo nok kørt med PMC, men der kunne du jo også bare havde
kørt med. Der må da være basis for at finde nogle andre her fra
gruppen at køre med?

Jeg håber på at komme ud og køre igen i løbet af 2-3 uger, om ikke
andet, så i hvert fald korte ture til at starte med.

--
Jacob - www.bunk.cc
Anybody can win, unless there happens to be a second entry.

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 18-03-03 15:45

Jacob Bunk Nielsen wrote:

> Der må da være basis for at finde nogle andre her fra
> gruppen at køre med?

Ja mon ikke. Nu nærmer det sig jo - og så er det snart tid til at få lavet
nogle aftaler om hvor man kan mødes.

> Jeg håber på at komme ud og køre igen i løbet af 2-3 uger, om ikke
> andet, så i hvert fald korte ture til at starte med.

Ja - f.eks. til Malerklemmen d. 6. april? Arh måske det er lidt tidligt.

Hvad har du lavet siden knæet har taget skade? Du er vel ikke "stået af"?

--
Tony - www.dkfritidmotorcykel.dk/tony_lorentzen
I never did a days work in my entire life, it was all fun...

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 18-03-03 17:00

> Ja - f.eks. til Malerklemmen d. 6. april? Arh måske det er lidt tidligt.

Ja, det kunne jeg måske godt være frisk på. Jeg skal lige se hvordan
det ser ud til den tid.

> Hvad har du lavet siden knæet har taget skade? Du er vel ikke "stået af"?

Nej nej. Det er en gammel skiskade (faktisk den der gjorde at jeg
havde råd til at købe MC på grund at pengene fra min ulykkesforsikring
:). Her i weekenden var der en der ved et uheld kom til at lave en
"tackling" på mit dårlige knæ bagfra.

Problemet er at min knæskal ikke længere sidder så godt fast som den
burde, så den smutter ud på siden af benet. Det gør pokkers ondt, og
det hele knæet hæver til at have en størrelse som en lille
håndbold. Derefter får man så ca. 2 uger med en skinne på benet, og
derefter 4 uger med støttebind på knæet. Man skal så naturligvis
bevæge sig lidt forsigtigt i den tid. Lige nu går jeg rundt med en
skinne der gør at jeg kun kan bøje 30° i knæet.

Ret irriterende tidspunkt nu når motorcyklen ellers lige var kommet
ud.

--
Jacob - www.bunk.cc
It's the thought, if any, that counts!

Fra : RuneR \(TDM850\)

Dato : 18-03-03 17:07

Jacob Bunk Nielsen wrote:

> Ja, det kunne jeg måske godt være frisk på. Jeg skal lige se hvordan
> det ser ud til den tid.

jeg vil med... Så har jeg fået TDM'en på gaden, hvilket jeg først får d. 28
marts

> [...]
> skinne der gør at jeg kun kan bøje 30° i knæet.
>
> Ret irriterende tidspunkt nu når motorcyklen ellers lige var kommet

Avs, min lillesøster har samme skavank, hun blev så opereret for det, noget
med nogle skruer som fikserer knæskallen. Og siden da har hun aldrig haft
den ude af led Det blev lavet på Frederikssund Sygehus, de har en
sportsklinik.

--
MVH Rune Rohleder
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/Rune_Rohleder

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 18-03-03 17:14

"RuneR \(TDM850\)" <ruro@get3net.dk> writes:

> [...]
> med nogle skruer som fikserer knæskallen. Og siden da har hun aldrig haft
> den ude af led Det blev lavet på Frederikssund Sygehus, de har en

Jeg håber også på at få det opereret snart. Det er nu tredje gang det
sker, og det bliver kun dårligere for hver gang.

Det duer jo ikke med alle de afbrydelser af MC-sæsonen (og skisæsonen
for den sags skyld)

--
Jacob - www.bunk.cc
The best things in life go on sale sooner or later.

Fra : Rune \(Bandit600R\)

Dato : 16-03-03 18:50

JAAAAAAAAAAAHHHHHHHH!

Så kom jeg endelig ud på Banditten Det var båre dejli' 250km med ny
modificeret Bro

Venlig hilsen Rune
http://bandit600.netfirms.com
Hvad er forskellen på uvidenhed og ligegyldighed?
- Det ved jeg ikke og jeg er også ligeglad.

---