Vandtætte stik
Fra : Oilking

Dato : 15-03-03 19:21

Jeg skal have fundet et vandtæt stik til at samle ledninger fra batteri på
flaskesættet til lygten med. De stik jeg kender er som regel til at montere
på en plade eller også koster de en bondegård. Hvad kan man bruge og hvor
finder jeg det??

Fra : Allan Hansen

Dato : 15-03-03 19:39

"Oilking" <oliekongen@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
montere
> på en plade eller også koster de en bondegård. Hvad kan man bruge og hvor

Jeg har engang købt nogle hos Farnell www.farnell.com De kostede ca 50 kr
pr del ( han/hun ). De har været tætte til 45 m.

Allan Hansen

Fra : Familien Bock

Dato : 15-03-03 21:20

Prøv at se på dk.teknik.elektronik .

Der er også info om dette i en mail af : 10.1.2003

mvh Lars

Fra : Gryndahl

Dato : 16-03-03 18:57

Du skal helt sikkert bruge Miltronic A/S Nimbusvej 5 Greve 43950000
http://www.miltronic.dk/
God hurtigt betjening og et kæmpe udvalg...
(har for iøvrigt sådan nogle "dimser" liggende - helt nye
...Intresseret?)

Mvh
Gryn

www.scubasserne.dk

http://www.kandu.dk/

Fra : Jan Kisak Rasmussen

Dato : 16-03-03 20:08

Hvilket fabrikat og partnummer har det vandtætte stik du henviser til?

MVH
Jan Kisak Rasmussen

Fra : Skipper

Dato : 16-03-03 21:05

Prøv på www.rs-components.dk og søg på
IP 68 konnektorer

Den type stik har jeg brugt i en del år med stor succes men er nu gået
bort fra at have stik på.

Poul