Kan du hjælpe mig !
Fra : Stefan, Honda Driver~

Dato : 15-03-03 19:05

Modellen er Honda CBR600 F3.

Koblingen er færdig... men hvor kan den købes billig ? eller her på nette
evt. ?

Hilsen Stefan

Fra : Michael K. S.

Dato : 15-03-03 19:52

On Sat, 15 Mar 2003 19:04:33 +0100, "Stefan, Honda Driver !"
<stefans@get2net.dk> wrote:

>Koblingen er færdig... men hvor kan den købes billig ? eller her på nette
>evt. ?

Hvad er det præcis der er færdigt ?? Skal den bare ha' nye
friktionsplader,fjedre eller den slags så kan du da godt købe det ude
på nettet og spare en lille smule (Louis har et Lucas sæt til ca. 570
kr),men det bliver nok omtrent ligeså billigt bare at købe et Vesrah
sæt herhjemme.Det er i Max-kataloget til 610,- og næsten enhver dansk
forhandler vil derfor kunne skaffe det til den pris.

--
-Michael
Div. Aprilia RS250-dele til salg på :

Fra : Allan Jørgensen

Dato : 17-03-03 08:35

"Stefan, Honda Driver !" <stefans@get2net.dk> skrev i en meddelelse news:QWJca.90$SN1.25@news.get2net.dk...
> Modellen er Honda CBR600 F3
> Koblingen er færdig... men hvor kan den købes billig ? eller her på nette
10044060 KUPPLUNGS-SET VESRAH
8X 22201-MA6-000
HONDA CBR 600 F (PC19)
HONDA CBR 600 F (PC23)
HONDA CBR 600 F (PC25)Restposten 17,95 euro
set hos louis
nu kan jeg ikke lige huske om din er en pc25 men det kan næsten ikke blive billigere...
--
Allan(fzr600us)

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 17-03-03 08:40

10044060 KUPPLUNGS-SET VESRAH
8X 22201-MA6-000
HONDA CBR 600 F (PC19)
HONDA CBR 600 F (PC23)
HONDA CBR 600 F (PC25)Restposten 17,95 euro

Hej Allan

Det er en fejl på Louis siden. Den passer ikke på en PC25 (CBR 600 F2 fra
91-94)

--
Mojn
Jens Bager Jensen

Fra : Allan Jørgensen

Dato : 17-03-03 12:11

"Jens Jacob Bager Jensen" <news@abl1926.dk> skrev i en meddelelse news:n2fda.7006$tA2.5331@news.get2net.dk...
> Det er en fejl på Louis siden. Den passer ikke på en PC25 (CBR 600 F2 fra
> 91-94)

øv her finder man lige noget billigt også passer den ikke engang

jamen så er der kun mc-nøglen som du foreslog
--
Allan(fzr600us)
www.dkfritidmotorcykel.dk/default.asp?id=209