Svært at lukke klaphjelmen ....
Fra : Henrik Damgaard

Dato : 15-03-03 16:57

med det kæmpe grin man kører rundt med )
Uhaaa det var godt at få "vingummibimsen" (gul R1100S) på gaden igen.
Dejligt at se så mange andre, der er ude og få kørt rusten af.

God sæson til jer alle !!

Henrik Damgaard

Fra : N.U.

Dato : 15-03-03 17:55

Jeg kan kun tilslutte mig. Jeg var rundt på sæsonens første lille tur, ca.
35 km rundt omkring Hørsholm,
så det var rart at få luftet sig selv, maskinen og den venstre arm, der var
i brug flere gange - S K Ø N T.
Håber at få hilst på rigtigt mange af jeg i løbet af sæsonen
Også herfra - God sæson til alle -
Hilsen
Niels Ulriksen
VL1500

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 15-03-03 18:56

"Henrik Damgaard" <anfe@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> med det kæmpe grin man kører rundt med )

Jeps, det var lækkert

--
Hilsen
Dennis Pedersen