Honda cb400F 77 Starter
Fra : David Friderichsen

Dato : 15-03-03 15:41

Hej jeg ville høre om der var nbogen der viste hvor man kan købe en starter
til en honda cb400F fra 77 og hvad sådan en koster

/David

Fra : Pcman

Dato : 15-03-03 16:05

"David Friderichsen" <David@friderichsen.net> wrote in message
> Hej jeg ville høre om der var nbogen der viste hvor man kan købe en
starter
> til en honda cb400F fra 77 og hvad sådan en koster

Hvis du stadigvæk har starteren, kan det muligvis betale sig at renovere
den. Fik renoveret netop sådan en starter for 2 år siden og det gav jeg ca
200 kroner for.

Mvh
Jarl
--
Honda CB 550 F 1979
MB 207

Fra : Pcman

Dato : 15-03-03 16:12

"Pcman" <jarl.fjerndetteolsen@mail.dk> wrote in message

Fik renoveret netop sådan en starter for 2 år siden og det gav jeg ca
> 200 kroner for.

FEJL: Det kostede mig 500 kroner :)

--
Honda CB 550 F 1979
MB 207

Fra : David Friderichsen

Dato : 15-03-03 18:04

> Fik renoveret netop sådan en starter for 2 år siden og det gav jeg ca
>
> FEJL: Det kostede mig 500 kroner :)

hvor fik du gjort det

/david

Fra : Pcman

Dato : 15-03-03 18:38

> hvor fik du gjort det
>
> /david

Carlsens Batteriservice på Stormøllevej 4600 Køge.
Har ikke hans telefonnummer, men søg på de gule sider. Hils ham fra
undertegnede, der har fået lavet stort set alt elektrisk der gennem de
sidste 15 år. Han glemmer heller ikke den CB 400 starter han lavede for mig
for præcis 2 år siden. Fjols som jeg er laver jeg et eller andet lort, så
den ikke virker og fordi det var min fødselsdag, lavede han det igen som en
fødselsdagsgave :) Jo ham kan jeg virkelig anbefale. Har set ham reparere
strøm på både Ducatier og Harleyer samt alle biler.
Mvh
Jarl
--
Honda CB 550 F 1979