Active X til hjemmeside?
Fra : David Mortensen

Dato : 19-03-01 10:59

Er det muligt at lave et active x project som kan kompileres til noget der
kan startes fra en hjemmeside?
Hvis ja, hvordan skal html koden se ud og hvilket project skal man vælge?

På forhånd tak

David

Fra : Bjarne Østergård

Dato : 19-03-01 23:23

"David Mortensen" <wormie@alberg.remove1me.dk> wrote in message
> [...]
> kan startes fra en hjemmeside?
> Hvis ja, hvordan skal html koden se ud og hvilket project skal man vælge?

Prøv at se på denne adresse
http://www.gigasoft.dk/
Klik derefter på knappen avanceret webdesign,
Her har jeg et eksempel på en hjemmeside lavet med activex

Bjarne Østergård
Gigasoft Danmark
www.gigasoft.dk
boe@gigasoft.dk
Tlf: 86 49 64 04

Fra : Jesper Gødvad

Dato : 16-04-01 04:04

Hmm...

Undskyld jeg udtrykker mig så direkte, men forhåbentlig er det et fåtal af
personer der er så godtroende at de accepterer en ActiveX fra en af jer to
(eller fra mig for den sags skyld).

Hvis i er i tvivl om hvad jeg mener skal jeg med glæde skrive en lille
komponent der kan få jer på bedre tanker. Det forudsætter dog at i lige
godkender at den installerer sig på jeres system.

Nej, det jeg ville sige var at man bør lave en alternativ løsning i
Java-script eller lign.

~gødvad~