Små veje i dag!
Fra : Hans Haid

Dato : 15-03-03 11:33

Jeg vil køre en tur på de små veje i eftermiddag, starter kl. 13.00 fra
Statoil-tanken, bag IKEA i Gentofte.

Kom med, det er herligt vejr og vejene er OK.

Hans Haid

Fra : Kenneth Sørensen

Dato : 15-03-03 11:58

> [...]
fra
> Statoil-tanken, bag IKEA i Gentofte.
>
> Kom med, det er herligt vejr og vejene er OK.

...jeg ved det er sagt, men pas på, vejene er kolde, pas på nedlægningen.

Kenneth
R1

Fra : Hans Joergensen

Dato : 15-03-03 21:21

Hans Haid wrote:
> Jeg vil køre en tur på de små veje i eftermiddag, starter kl. 13.00 fra
> Statoil-tanken, bag IKEA i Gentofte.

Jeg var jo en smut i Skælskør idag, en herlig tur...
Bortset fra at benzin-slangen fra tanken faldt af to gange på vejen!
Og maskinen begyndte at blive lovligt varm da jeg var næsten hjemme
igen.

Der er da vist lige noget der skal kigges nærmere på.. :)

Men bortset fra det var det herligt, og vejene var gode og
forholdtvist fri for grus og andre friktions-nedsættende genstande
både ned og hjem (jeg kørte ikke helt samme vejpå ud og hjemtur)

Min lillesøster (på 15) fik også sin første tur bag på en MC, hun
var ellevild... men hun har sgu også altid været en motorbølle :)

Ud over de to "driftsproblemer" overraskede RD'en mig også ved
tankstationen, hvor den overraskede med at have kørt hele 13km/l..
Sidste år kørte den kun 10km/l, og der kørte jeg ellers noget
pænere..
Den kan vist godt li' at få nogle omdrejninger, og en
march-hastighed på ca. de 110 (på landevejen).

Iøvrigt fik jeg bekræftet at mine nye Coudura Jeans er vældig godt
at køre i(selvom jeg tror de godt kan være lidt for varme når det
bliver sommer), og at fogcity på visiret er noget der er svært at
undvære..

Alt i alt en tur på ca. en 270-280km, hovedsageligt kørt med YPVS'en
fuldt åben(naturligvis kke da søster sad bagpå), og med bredt smil :)

// Hans, http://rd350.nathue.dk
--
http://ph33r.dk - It sucks :)

Fra : Jens Blaabjerg \(rep~

Dato : 16-03-03 19:18

Hans Joergensen wrote:
> Bortset fra at benzin-slangen fra tanken faldt af to gange på vejen!

Jeg har købt 10 af de der låseringfætre hos Louis, du kan evt. lave noget af
en fjeder.
Ellers må du da gerne få en af mig, vi ses vel snart (d. 27?).

> Og maskinen begyndte at blive lovligt varm da jeg var næsten hjemme
> igen.

Hmm, ja det må du vist hellere få kigget på. Godt nok er det blevet varmere,
men selv ved fuld rulle burde du ikke kunne overhede , det er trods alt kun
ca. 10 grader. Måske dit kølesystem er fuld af snask?

> [...]
> at køre i(selvom jeg tror de godt kan være lidt for varme når det
> bliver sommer), og at fogcity på visiret er noget der er svært at

Jeg har jo begået den fejl at bruge vinylmakeup på mit sæde, det var fedt
mens jeg kørte i læderbukser, nu kører jeg i tekstil. Røven farer frem og
tilbage, det er simpelthen umuligt at sidde stille. Hvis du ikke bliver
slidt af hurtigt må jeg vist gøre noget...

Jens
RD - Røvskøjter

Fra : Hans Joergensen

Dato : 16-03-03 20:47

Jens Blaabjerg (replace xxx with newsgroup to reply) wrote:
> Jeg har købt 10 af de der låseringfætre hos Louis, du kan evt. lave noget af
> en fjeder.
> Ellers må du da gerne få en af mig, vi ses vel snart (d. 27?).

Jeg gav den sgu lige hvad jeg kunne finde, en strip (af vantro
kaldet kabelbinder) omkring slangen virker som om det kan holde den
fint..:)

> Hmm, ja det må du vist hellere få kigget på. Godt nok er det blevet varmere,
> men selv ved fuld rulle burde du ikke kunne overhede , det er trods alt kun
> ca. 10 grader. Måske dit kølesystem er fuld af snask?

Problemet var nærmere at der ikke var så meget vand på, af en eller
anden grund kan den vist ikke finde ud af at hive det tilbage fra
expansions-beholderen..

Det giver ikke meget mening, der er ikke nogle utætheder at se.
Måske er kølerdækslet utæt (så den ikke kan lave undertryk) eller
også er låget på expansionsbeholderen for tæt?

Idag tømte jeg beholderen, og fyldte køleren helt op, og den har
udlignet sig til ca. max-mærket på beholderen nu.

Hvor højt står vandet i din køler?

> [...]
> tilbage, det er simpelthen umuligt at sidde stille. Hvis du ikke bliver
> slidt af hurtigt må jeg vist gøre noget...

Min sidder man vældig fast på :) men jeg skal huske ikke at bruge
vinylmakeup :)

Det kunne nu godt trænge til en afrensning det sæde, jeg er vist
kommet til at sætte et par sorte fingre på det.. er vinylrens mon
løsningen på det ?

// Hans
--
http://ph33r.dk - It sucks :)

Fra : Jens Blaabjerg \(rep~

Dato : 18-03-03 23:12

Hans Joergensen wrote:

> Idag tømte jeg beholderen, og fyldte køleren helt op, og den har
> udlignet sig til ca. max-mærket på beholderen nu.
>
> Hvor højt står vandet i din køler?

Hmm, det er da ikke meningen at der skal være så meget der ryger over i
expansions-beholderen??
Min køler er fuld(næsten), og expansions-beholderen er tom(næsten), jeg tror
ikke det er meget mere en én dl. der bliver flyttet.

> Min sidder man vældig fast på :) men jeg skal huske ikke at bruge
> vinylmakeup :)

Nej det vil jeg ikke anbefale, men mindre du har staytec på røven...

> Det kunne nu godt trænge til en afrensning det sæde, jeg er vist
> kommet til at sætte et par sorte fingre på det.. er vinylrens mon
> løsningen på det ?

Jaa, det lyder da meget fornuftigt, men mon ikke det også bliver glat af
det?

Jens
RD