Hjælp søges
Fra : TB

Dato : 19-03-01 10:43

Hej alle.
Jeg er i gang med at lave et cputest program, cpuidmax, kan hentes her
www.chiptek.org, hvor jeg detekter cpu type mm, og nu vil jeg gerne kunne
finde ud af hvilket chipset og hvad der er tilsluttet af grafikkort og
andet, men da jeg ikke selv har programmerings kendskab til hvordan jeg gør
det ved at kalde bios. Men jeg har fundet et freeware program og kildekode,
der gør lige netop det og mere til, men da koden er skrevt til turbopascal
og til dos, kan jeg ikke rigtig greje hvordan det er gjordt, har prøvet at
skrive koden lidt om, men kommer der ikke andet end exceptions ud af. Så
ville jeg høre om der er en venlig sjæl der kunne lave den om til en unit
eller noget.
Jeg ville blive rigtig glad hvis der er en der kan hjælpe mig.
mvh
Jonathan s