Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Batterier til G3, stor prisforskel....
Fra : Kent

Dato : 15-03-03 00:14

Hej

Stor prisforskel på BP-511 batteri til G3!

www.batterier.dk kan man finde en BP-511 Li-ion 1250mAh 7,4v
til Canon Powershot G3 til 249,00 kr.

www.photoshop.dk har jeg også fundet en BP 511 Lithium ION
batteri 1100 mAH til 669,00. Det er vist den normale pris
generelt for et originalt batteri til G3'eren.

Hvorfor den store priskforskel. Jeg går ud fra, at www.batterier.dk
handler med uoriginale batterier - eller hvad? Hvis de er uoriginale,
er der så på nogen måde en risiko/ulempe ved at bruge dem? Hvad med
garantien - kan der blive problemer med den, hvis man bruger
uoriginale batterier?

Eller kan jeg da lige sige, at jeg varmt anbefaler www.photoshop.dk ,
hvis du står for at skulle fotoudstyr. Jeg har lige købt mit G3 +
forskelligt udstyr hos dem, men jeg havde i lang tid svært ved at
beslutte mig. De har svaret meget godt og præcist på mine mange
spørgsmål inden købet, og da jeg endelig bestemte mig, gik alt
også aldeles planmæssigt.

Vh
Kent

Fra : Lars [8210]

Dato : 15-03-03 00:36

www.batterier.dk
> [...]
mange
> spørgsmål inden købet, og da jeg endelig bestemte mig, gik

Hej

har du prøvet

www.billigefilm

--
Med venlig hilsen / Gruß

Lars

e-mail: lars9999@NOSPAMexcite.com Remove the obvious.
Besuchen Sie meine Foto-links / Visit my Photo-links /
Besøg min Foto-links:
http://home19.inet.tele.dk/ne/foto.htm

Fra : Kent

Dato : 15-03-03 10:13

"Lars [8210]" <lars9999@NOSPAMexcite.com> skrev i en meddelelse

> Hej
>
> har du prøvet
>
> www.billigefilm
>

> --
> Med venlig hilsen / Gruß
>
> Lars

De har ikke batterier til Canon G3. I det hele taget synes jeg,
at deres sortiment er meget begrænset.

Tak for svaret.

Vh
Kent

Fra : michael bennati scho~

Dato : 15-03-03 01:09

> [...]
> er der så på nogen måde en risiko/ulempe ved at bruge dem? Hvad med
> garantien - kan der blive problemer med den, hvis man bruger

Jeg har købt det uoriginale til 249kr. og jeg kan overhovedet ikke mærke
forskel på dette og det, der sidder i kameraet fra start. Så spar pengene og
køb til 249kr. De tager ikke engang gebyr for fragt. Fint sted, jeg har
handlet der flere gange. www.batterier.dk
mvh Michael

Fra : Kent

Dato : 16-03-03 12:09

"michael bennati schou" <michaelschou@oncable.dkNOSPAM> skrev i en
meddelelse news:3e726f20$0$42581$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> [...]
og
> køb til 249kr. De tager ikke engang gebyr for fragt. Fint sted, jeg har

Jeg har lige læst, at den lille lampe på G3'eren ikke lyser grønt, når
nogle uoriginale batterier er fuldt opladet. Den bliver bare ved med
at være orange.

Link: http://forums.dpreview.com/forums/read.asp?forum=1010&message=4630237

Har du oplevet dette med dit uoriginale batteri?

Vh
Kent

Fra : michael bennati scho~

Dato : 16-03-03 15:25

> [...]
http://forums.dpreview.com/forums/read.asp?forum=1010&message=4630237

> Har du oplevet dette med dit uoriginale batteri?

Ja, det mener djeg, men det har ingen virkning på ydelsen. Jeg kan ikke i
praksis mærke om det er det ene eller det andet batteri, der er i.
mvh Michael

Fra : Kent

Dato : 16-03-03 15:46

"michael bennati schou" <michaelschou@oncable.dkNOSPAM> skrev i en
meddelelse news:3e748951$0$42630$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> [...]
> >
> Ja, det mener djeg, men det har ingen virkning på ydelsen. Jeg kan ikke i
> praksis mærke om det er det ene eller det andet batteri, der er i.

Ok, kan du ikke lige skrive igen, når du ved det med sikkerhed.

Vh
Kent

Fra : Sten Bæk Sørensen

Dato : 18-03-03 22:29

"Kent" <Sunshine@NOSPAMpc.dk> writes:

> Jeg har lige læst, at den lille lampe på G3'eren ikke lyser grønt, når
> nogle uoriginale batterier er fuldt opladet. Den bliver bare ved med
> at være orange.

Jeg har netop modtaget (og opladet) et G3 batteri fra
www.batterier.dk, og efter de normale ca. 3 timer lyser kameraet grønt.

Om det måske er et periodisk problem at kameraet ikke lyser grønt ved
uoriginale batterier, kan jeg selvsagt ikke sige (endnu).

--
Sten Bæk Sørensen

Fra : Kent

Dato : 18-03-03 22:33

"Sten Bæk Sørensen" <sten_@baek-soerensen.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Om det måske er et periodisk problem at kameraet ikke lyser grønt ved
> uoriginale batterier, kan jeg selvsagt ikke sige (endnu).

Ok, tak for det. Det var rart at høre.

Vh
Kent

Fra : Benny Mortensen

Dato : 15-03-03 10:57

"Kent" <Sunshine@NOSPAMpc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> beslutte mig. De har svaret meget godt og præcist på mine mange
> spørgsmål inden købet, og da jeg endelig bestemte mig, gik alt

Hej Kent

Du kan måske se hvad batteriet hedder på hjemmesiden. De kører vist
fortrinsvis med Panasonic, og så et billigere mærke. Der skulle ikke kunne
blive problemer med garantien, når bare du bruger den rette type BP-511.
Men det skulle ikke undre mig, når det er Canon, så hvis du vil være sikker,
må de hellere høre dem.

M.V.H....Benny..

Fra : Per O.

Dato : 16-03-03 10:53

Benny Mortensen wrote:

> [...]
> type BP-511. Men det skulle ikke undre mig, når det er Canon, så hvis
> du vil være sikker, må de hellere høre dem.

Jeg har flere 'piratbatterier' til mit G2, og de er helt ok, og især når man
tænker på at de koster 1/3 af hvad et originalt koster. Alle købt hos
www.batterier.dk som i øvrigt giver god og hurtig service.

Per O.