Jeg er ikke helt med.....
Fra : Skægpest

Dato : 14-03-03 23:32

Jeg prøver at sætte min bærbar til fjernsynet ved hjælp af en S-Video til
Composit konverter men lige meget hvad jeg gør (og tro mig jeg har næsten
prøvet alt undtagen hældt vand ud over hele herligheden) viser fjernsynet
ikke i farver....

Mit grafikkort er et Ati mobility Radeon m7...

Jeg er virkelig frusteret og håber at der er nogle kvikke hoveder herinde
der kan hjælpe mig videre. I modsatte tilfælde må jeg miste alt mit selvværd
og melde mig til et eller andet program som "Popstars"....

På forhånd tak.....

Fra : Søren Christensen \(~

Dato : 14-03-03 23:48

"Skægpest" <dsl63325@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
selvværd
> og melde mig til et eller andet program som "Popstars"....

Håber du får hjælp! Det ville dog være rædsomt hvis du blev nødt til at
melde dig til sådan en program!
Men tror du ikke det er fordi dit Tv out er indstillet til NTSC og ikke PAL?

Hygge

Fra : Grinz

Dato : 15-03-03 00:01

www.tvtools.de

Når du har hentet programmet så sænker du blot color carrier frekvensen og
vupti -> du har farver.

Fra : Grinz

Dato : 15-03-03 00:04

Damn jeg laver fejl idag:

Linket er : http://tvtool.info/

soooorrryyyy.

Fra : Skægpest

Dato : 15-03-03 01:55

> Når du har hentet programmet så sænker du blot color carrier frekvensen og
> vupti -> du har farver.

Det har jeg prøvet nu og den siger "There was no supported graphics card on
your system. TV Tool supports graphic cards based on nVidia chipsets only"

Mit grafikkort er et Ati mobility Radeon m7 så det er nok derfor det ikke
vil fungerer...

Jeg er stadig fortvivlet og overvejer nu "Stjerne for en aften"

HJÆLP!!! PLEASE!!!!

Fra : Per N

Dato : 15-03-03 11:03

On Sat, 15 Mar 2003 01:54:35 +0100, "Skægpest"
<dsl63325@vip.cybercity.dk> wrote:

>Mit grafikkort er et Ati mobility Radeon m7 så det er nok derfor det ikke
>vil fungerer...

Har du prøvet at ændre outputtet fra dit ATI kort fra NTSC til PAL ?
Det virkede med mit ATI 7500 kort.
Der er også flere forskellige PAL modes at vælge imellem.
Virker den første ikke, så prøv en af de andre.

mvh Per

Fra : Mikael

Dato : 17-03-03 00:02

Findes der et ligenende værktøj til Geforce4 mx 440, som er det eneste
Nvidia kort TVTool ikke understøtter. Jeg har samme fejl med farverne, der
bare står og flimre, og jeg er overbevidst om at det ville hjælpe at
justerer lidt på frekvensen.... Please help - den er lige ved at være der,
men det er altså ikke helt det samme i sort/hvis...

/Mikael