Kender nogen det her skærmkort ?
Fra : Per Moreau

Dato : 14-03-03 21:44

Jeg har siddet og har ledt og ledt efter en afløser for mit gamle Asus kort
der ikke gidder at arbejde sammen med WinXP ordentligt.
Jeg er derfor faldet over et kort der også er billigt og hedder:
Innovision Tornado Geforce4 MX440SE 64MB DDR
Jeg skal ikke køre med tunge actionfyldte spil, men kun det sædvanlige,
altså normal PC brug og internet.
Er det et ok kort når der kun skal køres med alm. PC brug og ikke
tjubang hurtig spil ?

Mvh
Per M.

--
This message was sponcered by Glagnars Humanrinds.
The only rinds that contain 100% human.

Fra : Black Rose

Dato : 14-03-03 23:01

Mere end nok, jeg sidder selv med et Voodoo 3 2000 og det klarer stort set
alt arbejde jeg smider I hoved på den...kan endda spille CS UT mm. :D

Fra : Martin K

Dato : 14-03-03 23:08

Per Moreau wrote:
> [...]
> sædvanlige, altså normal PC brug og internet.
> Er det et ok kort når der kun skal køres med alm. PC brug og ikke

Så ville jeg måske gå lidt mere mod et ATi Radeon 9000, mener det koster ca.
det samme. Der får du en lidt bedre billedekvalitet og en fin tv-out med i
købet..

--
Martin K

Fra : Peter T.

Dato : 14-03-03 23:17

Per Moreau wrote:

> Jeg er derfor faldet over et kort der også er billigt og hedder:
> Innovision Tornado Geforce4 MX440SE 64MB DDR

Jrg har ikke stor tillid til blæserne på innovisions kort, da jeg har
måttet returnere mit inno3D G4 kort 2 gange inden jeg byttede det til
et andet mærke. Problemet var, at blæseren efter kort tid begyndte at
hyle ved opstart og senere kunne den knap nok rotere. Elendig kvalitet
vil jeg tro.

--
Mvh. Peter T. (ved svar; tag gebisset ud af min emailadresse!)
30 år gammel og uni-studerende (humaniora) mangler værelse i Kbh.

Fra : Per Moreau

Dato : 15-03-03 17:07

"Peter T." <pinoc10@hotmail.GEBIScom> skrev i en meddelelse

> [...]
> vil jeg tro.
>
> --
> Mvh. Peter T. (ved svar; tag gebisset ud af min emailadresse!)

Prøvede du en anden model fra Innovission ?
Det kan måske skyldes en serie af deffekte kort der udkom.
Jeg har nemlig snakket med nogle andre som har dette kort og de
giver lige den model en tommelfinger op (Tornado´en)
Men jeg prøver at bestille det ud efter hvad de sagde, så kan man jo
se om der skulle opstå den fejl at du havde med din model.

Mvh
Per M.

Fra : Peter T.

Dato : 15-03-03 18:29

Per Moreau wrote:

> Prøvede du en anden model fra Innovission ?

Den eneste forskel, der var på de to inno3D kort, jeg havde i hånden,
var kølerprofilen, som ikke var nøjagtig ens. Ellers har jeg ikke hørt
noget om defekte kort fra det firma.