AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARR~
Fra : Jacob Knudsen

Dato : 19-03-01 10:03

I morgen tirsdag skal min cykel ud af stalden og strække hjulene, men hvad
fan... skal al den sne nu gøre godt for???
Der er da ingen rimelighed til, det er jo ikke ligefrem fordi at man får
penge tilbage for forsikringen fordi mai ikke kører i marts!!!!!
ØVØVØVØVØVØVØVØVØVØVØVØV!!!!
Jeg går snart i hi, eller flytter til et varmere land.
Håber sneen er væk når vi åbner bakken!

Vi ses derude - jacob

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 19-03-01 10:03

> Håber sneen er væk når vi åbner bakken!

Skidt med sneen den gør ingen skade (hvis man køre forsigtigt) - Det er
salten der er fjenden ...

/A

Fra : Jacob Knudsen

Dato : 19-03-01 10:17

Det kan der være noget om, men jeg skal hente min cykel i Århus - og jeg bor
i københavn!!!!
Så selvom salt ikke er rart er sne heller ikke SÅ fantastisk i marts.

-jacob

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 19-03-01 11:37

> Det kan der være noget om, men jeg skal hente min cykel i Århus - og jeg
bor
> i københavn!!!!
> -jacob

Så tag hurtigfærgen Århus->Odden så er der ikke så langt at køre ...

/A

Fra : Niels Pein

Dato : 19-03-01 11:03

Anders Majland skrev ...

>Skidt med sneen den gør ingen skade (hvis man køre forsigtigt) -
>Det er salten der er fjenden ...

Sne og is på vejen er til at håndtere, men selve snevejret kan være et stort
problem for brillebærere, hvis visiret dugger og sneen sætte sig på
brillerne.
En dag må jeg finde ud af det der med varmetråde i visiret.

Pein

Fra : B4E

Dato : 19-03-01 10:34

Jeg tror sgu jeg bliver muslim, for læg mærke til hvem der får sol og
varme. Hos os kristne regner eller sner det hele tiden, så hvem er
den rigtige MC-gud ( De siger ellers Allah og Gud er den samme ???)

Med håb om bedre vejr , Allah al akbar !

Mvh B4E ( Ps. ingen religionskrig nu !!)

Fra : Armand

Dato : 19-03-01 12:05

Jacob Knudsen <isl39003@image.dk> skrev i en

> .....................Håber sneen er væk når vi åbner bakken!

I '89 måtte jeg opgive at tage til bakkens åbning d. 21. marts p.g.a.
tiltagende snefald i Østjylland; som endda skulle vise sig at være
langt bagefter de østlige egne

--
Armand.