dune
Fra : etta place

Dato : 14-03-03 20:32

tv-udgaven fra 2000. er den værd at bruge tid på?

etta

Fra : Olav M.J. Christians~

Dato : 14-03-03 21:44

"etta place" <etta@place.com> skrev i en meddelelse
> tv-udgaven fra 2000. er den værd at bruge tid på?
[snip]

Det er et par år siden jeg så den (vistnok i forbindelse med et
SFC-arrangement), men jeg syntes faktisk den var ret vellykket, så den
kan jeg godt anbefale.

--
M.v.h.
Olav

Fra : HKJ

Dato : 14-03-03 22:03

"etta place" <etta@place.com> wrote in message
> tv-udgaven fra 2000. er den værd at bruge tid på?

Jeg var rimelig begejstret for den, jeg syntes faktisk den var bedre end
biograf filmen.

Men effekterne i den er i low-cost katagorien (men dog rimelige), så hvis du
er sart på den punkt så hold dig væk.

Fra : Morbid Angel

Dato : 15-03-03 01:42

On Fri, 14 Mar 2003 20:31:39 +0100, "etta place" <etta@place.com>
wrote:

>tv-udgaven fra 2000. er den værd at bruge tid på?
>
>etta

Den er faktisk meget god og nu kommer fortsættelsen "Children of Dune"
http://us.imdb.com/Title?0287839

mvh

MA

Fra : PerX ...

Dato : 15-03-03 03:17

In article <3e722dcd$0$242$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, etta@place.com
says...
> tv-udgaven fra 2000. er den værd at bruge tid på?

Jeg syntes den var langsommelig og lugtede af discount (kulisser der så
ud som det var ved at vælte eller dårlig chroma key) - men den blev vist
meget godt modtaget 'overthere'

Fra : Michael Skov

Dato : 15-03-03 04:24

etta@place.com skriver:
>tv-udgaven fra 2000. er den værd at bruge tid på?

hvis du har læst bøgerne og ikke kunne lide biograffilmen af samme grund.
og hvis du kunne lide babylon 5's computereffekter.
SÅ vil du elske DUNE (I DID)

MU!

Fra : moestrup

Dato : 16-03-03 10:32

vil lige minde om at det er muligt at se 137-minutters versionen i
Århus Studenternes Filmklub d. 25/3

http://home.imf.au.dk/filmklub/
/Steffen

Fra : Per

Dato : 17-03-03 11:38

"etta place" <etta@place.com> skrev i en meddelelse
> tv-udgaven fra 2000. er den værd at bruge tid på?
>
> etta

Den er ok, lidt lang. Følger bogen mere end filmen.