Skagerraks manglende realisme vedr rugemor~
Fra : Bo Warming

Dato : 14-03-03 20:28

Iben Hjejle besøger en overklasse-familie, der er så arrogant og
frastødende som var den fra en Ekstrablads-reklame.

Vil du føde et barn til os mod en fyrstelig pris, slesker de.

Vor ædle heltinde oplever sig antastet som en luder og gir dem tørt på
(i Henrik Palles morgenTV-klip).

Nu har jeg været go-between vedr. sådanne handler og været fængslet for
denne kriminalitet og selvom jeg idealistisk blot bragte folk sammen, og
lod dem forhandle uden at betinge mig mellemmands-provision.
så fik jeg en del tilbagemeldinger om vellykkede møder og forhandling
der løb ud i sandet.

Det er en helt speciel type piger der evner at føde børn, som man
smutter mandler, og afgive det til andre, og selvfølgelig få det godt
betalt.

Det er en helt speciel type barnløse der tør kaste sig ud i så
risiko-betonet et projekt, hvos pigen jo kan fortryde selv 3 mdr efter
fødslen.

Men når de rette mødes og sød musik opstår, så WHY NOT?

En politisk korrekt , frelst og hellig Iben Hjejle dulle vil aldrig
komme i clinch med seriøse købere, for det er som med flirt - man føler
sig for, lufter ideen uforpligtende, og nærmer sig gradvist det
topkriminelle emne.

Dansk film er kirkelig prædiken uden realisme, igenigenigenigenigenigen.

Mifune og iKinaSpiserDeHunde osv har alle gode takter, og spekulation
for galleriet, og total mangel på troværdighed, der kan engagere -
Saving Privat Ryan var også ramashang for drenge - msn så er man
pludselig heldig med CatchMeIfYouCan
--
Bo Warming
Bjelkes Alle 46, 2200 København N

Fra : Jørgen Jacobsen

Dato : 15-03-03 12:20

Og vi har at gøre med film, hvor alt kan lade sig gøre, selv det at lette fra jorden kan la' sig gøre på celluid!

JJ

Fra : Bo Warming

Dato : 15-03-03 16:39

"Jørgen Jacobsen" <jabber@stofanet.dk> wrote in message

> Og vi har at gøre med film, hvor alt kan lade sig gøre, selv det at
lette fra jorden kan la' sig gøre på celluid!

BW: Du mener jeg er en oldsag, når jeg foretrækker film, der sætter
problemer under debat udfra realistisk case-study, som
Brandes,Ibsen/Strindberg?

Når jeg har spildt tiden med adventure, action, splat, horror, tegne- og
andre drengerøvsfilm med min søn, har det været indlysende at ENTEN
ELLER.
Undtagelse: "Fight club", der starter realistisk og bliver
surrealistisk(men her er der et budskab med galskaben).

"Skagerrak" gir den som realistisk, så jeg finder min kritik berettiget.

Jeg er nu heller ikke for glad for "Festen" fordi jeg ikke tror at den
værste promille af danske pædofil-familier er så slemme - og Festen
foregiver også realisme. Slagsmålet sidst i "Mifune" gør mig også led
ved den film, for urealisme er for mig et pludseligt løftebrud, der
viser at man blot skal underholde med effekt-jageri og ikke respekterer
publikums sunde sans.

Fra : etta place

Dato : 15-03-03 16:36

ja, hvis jeg var jarlen af glomis hall og desparet søgte en egnet rugemor
til at videreføre det ædle blod, ville jeg nok næppe vælge en white trash
slut jeg lige havde overrasket i færd med at smugle 2 liter finsprit ud fra
et hospital.

etta

Fra : Bo Warming

Dato : 15-03-03 19:14

"etta place" <etta@place.com> wrote in message
[...]

BW: Halvdelen af danskere med job, nyder godt af frynsegoder såsom
gratis kontorartikler og værktøj og mad og brug af telefon og firmabil
til private formål. Der nu gjort lovligt med email - har har langt over
halvdelen været superkriminelle indtil denne uge!.
Finsprit slæbte alle mine med-kemistuderende og jeg selv hjem fra
univesitetet i enorme mængder, og at filmen vælger denne
bagatelforseelse skal vist vise at jarlen er en der stempler folk på
mindste foranledning, og han mener at man her luderagtig med lav etik,
hvis man er motiveret for rugemor-job

Erfaringen siger at disse få kvinder er eventyrlystne, pengeglade(som
folk flest) og ofte ret idealistiske og ved at det er nemt for dem at
føde og hvorfor så ikke gøre det for andre, mod passende modydelse.
Intet luderagtigt - filmen er her helt gal på den - er dømmesyg.