Hjælp til Dlink DI-604
Fra : Morten

Dato : 14-03-03 20:23

Jeg har erhvervet en Dlink DI-604 som jeg bruger til router mellem mit LAN
og WAN (webspeed kabelmodem).

Den er udstyrret med firewall, men jeg er usikker på hvad jeg skal sætte op
i den.
Hjæælp!!!! Findes der hjemmesider der kan guide mig gennem dette?

Mvh
Morten

Fra : Roberto Saldo

Dato : 16-03-03 08:44

Morten wrote:
> [...]
> og WAN (webspeed kabelmodem).
>
> Den er udstyrret med firewall, men jeg er usikker på hvad jeg skal sætte op

Ingen ting hvis du vil være i fred.

> Hjæælp!!!! Findes der hjemmesider der kan guide mig gennem dette?

Der fælger da en manual med.

Mvh
Roberto

Fra : Ivar Madsen

Dato : 16-03-03 14:24

Roberto Saldo skrev Søndag den 16. marts 2003 08:44 i dk.edb.sikkerhed:

> Der fælger da en manual med.

Hvis ikke den er forbederet siden jeg fik mig i hus, så er den ikke særlig
god, onlinehjælpen er meget beder, omend den heller ikke har alt med,,,

Ivar Madsen

Fra : Master Of Nothing

Dato : 17-03-03 01:29

Hej Morten

> [...]
> og WAN (webspeed kabelmodem).
> Den er udstyrret med firewall, men jeg er usikker på hvad jeg skal sætte

Du skal ikke ændre noget i indstillingerne på Router/firewallen, med mindre
du selvføldig har noget der kræver det f.eks, web, ftp, C-S server.

Har selv en D-Link og jeg er ret sikker på at standard indstillingerne er i
orden.

Ilfg.
http://grc.com
http://security.symantec.com (må heller skrive at der er ingen sammenhæng
mellem placering og kvalitet af disse !)
http://scan.sygate.com

er alle mine porte close / stealth (og der er ikke tale om et FLY !)

> Hjæælp!!!! Findes der hjemmesider der kan guide mig gennem dette?

Dlinks egen side er ikke særlig god, og manualen er lige frem til at lukke
op og ski... i !

Men du kan ringe til dlink på 72 27 42 00 på hverdage mellem 8.00 - 20.00

/Master Of Nothing !