Søger navn på vin
Fra : AN

Dato : 14-03-03 13:55

Hej

Har forsøgt mig i dk.medier.radio, men der er ingen respons. Derfor håber
jeg nu på denne gruppe i stedet.

Min svigerfar hørte i går (torsdag) et program på P4 hvor der bliver anmeldt
vin. I programmet - som hverken jeg eller han ved hvad hedder - havde de en
vin oppe, som de mente var helt genial. De må vist give 5 stjerner til de
vin de anmelder, men de mente alligevel at denne skulle have 6 stjerne.
Eneste jeg ved om vinen er, at den skulle være italiensk.

Der skulle vel tilfældigvis ikke være nogle der også hørte det program og
som har vinens navn?

Mvh.
Anders

Fra : crema

Dato : 14-03-03 22:23

Det var meget få oplysninger, men måske er det en Rosso di Montalcino.

Fra : Jan Bøgh

Dato : 15-03-03 13:23

"crema" <crema@business.tele.dk> wrote in message
> Det var meget få oplysninger, men måske er det en Rosso di Montalcino.

Dem er der rigtigt mange af, så navnet på klassifikationen siger nok ikke så
meget i sig selv.

vh
Jan

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 14-03-03 23:31

"AN" <tox@xot.denmark> wrote in message news:9fkca.126617

> Der skulle vel tilfældigvis ikke være nogle der også hørte det program og
> som har vinens navn?

Prøv evt. spørge P4 selv !
http://www.dr.dk/p4/kontakt/

Thore Jensen