Hjælp til afgift
Fra : Pusterrummet

Dato : 14-03-03 12:56

Nu måtte jeg sælge min RF600 i efteråret, da jeg har smidt kæresten ud, og
pludselig selv skulle stå med husleje osv osv.
Men men men jeg kan mærke hvordan det begynder at krible nu her vejret er
begyndt at være mc-vejr igen
Jeg har overvejet at tage en Bandit600 hjem fra Tyskland, de kan købes til
omkring 20k-24k afhængig af kilometer og alder
Jeg regner med at finde en 96´er med min 40.000km på bagen.
mit spørgsmål til jer herinde er så hvordan jeg kan få et overslag fra
told/skat uden at tage cyklen hjem?

Samt om der er nogle der har erfaringer med netop banditten og en afgift, da
jeg faktisk ingen anelse har om hvad en sådan koster cirka i afgift... Ved i
hvad jeg skal regne med sådan cirka i afgift på den jeg beskrev??

Fra : Martin

Dato : 14-03-03 14:16

"Pusterrummet" <nospam@nospam.dk> wrote in message
> [...]
> jeg faktisk ingen anelse har om hvad en sådan koster cirka i afgift... Ved
> hvad jeg skal regne med sådan cirka i afgift på den jeg beskrev??

find ud af hvad så'n en bandit koster her hjemme,
(samme år og km stand)

og regn med at ca 65% af det beløb er afgiften.

sådan gør told og skat.
MArtin

Fra : Armand

Dato : 16-03-03 01:36

Martin <Maximus@hotmail.com> skrev i en

> find ud af hvad så'n en bandit koster her hjemme,
> (samme år og km stand)
> og regn med at ca 65% af det beløb er afgiften.

Jup!

Og klarhed får man kun(!) ved skriftlig hendvendelse til T&S vedlagt kopi af
køretøjets papirer

--
Armand.