The Sims / Hot Date ?
Fra : Berit Nielsen

Dato : 14-03-03 12:45

Hejsa.
Er der nogen af jer der har fundet nogle gode sider hvor man kan downloade
anderledes butikker til Hot Date ?

Hilsen Berit N

Fra : Per Nielsen

Dato : 14-03-03 13:26

"Berit Nielsen" <berit_nielsen@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen af jer der har fundet nogle gode sider hvor man kan downloade
> anderledes butikker til Hot Date ?

Måske nogle af Kristin Andreasen's links i tråden "The Sims" kan hjælpe dig
lidt?

Fra : Kristin Andreassen

Dato : 14-03-03 16:17

"Berit Nielsen" skrev:

> Hejsa.
> Er der nogen af jer der har fundet nogle gode sider hvor man kan downloade
> anderledes butikker til Hot Date ?

Hej Berit!

Hvis du ikke akkerede har været der, kan du gå ind på The Sims' egen
hjemmeside http://thesims.ea.com/us/index.html og vælger "The Sims Exchange"
i menuen. Her kan du alt efter hvilken expansion pack du vil hente
butikker/bygninger til, vælge Hot Date, Vacation, m.fl. Det er folk selv der
har sendt deres kreationer ind, og der er rigeligt at vælge mellem, skulle
jeg hilse og sige Hvis du har været her inde og se, og vil have andre
sider at kigge på, kan du blot skrive tilbage, så skal jeg se om jeg kan
rode dem frem til dig (der er blandt andet et fedt site med huse i romersk
stil).

Hilsen Kristin