Anonce i Lokalhåndbogen
Fra : jens**

Dato : 14-03-03 12:09

Hej Gruppe

Er der nogen der kender til Lokalhåndboger. De bor vistnok i KBH, og påstår
de udkommer i hele Danmark.

mvh jens**

Fra : Steen B

Dato : 14-03-03 13:04

On Fri, 14 Mar 2003 12:08:51 +0100, "jens**" <jens_verner@hotmail.com>
wrote:

>Hej Gruppe
>
>Er der nogen der kender til Lokalhåndboger. De bor vistnok i KBH, og påstår
>de udkommer i hele Danmark.
>
>mvh jens**

Hvis det er Enrino er de gode nok, Det er e røde lokal telefonbøger
/steen

Fra : Tommy Bruus-Jensen

Dato : 15-03-03 00:01

"jens**" <jens_verner@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej Gruppe
>
> Er der nogen der kender til Lokalhåndboger. De bor vistnok i KBH, og
påstår
> de udkommer i hele Danmark.

Personligt kender jeg dem ikke. De har ikke lagt noget i min postkasse!
Der er SÅ mange, der gerne vil platte med de annoncer, så pas på.
Jeg ville ALDRIG reklamere i et medie jeg ikke kender!

Mvh Tommy