Priceline rykker !!!
Fra : Pizzaman

Dato : 14-03-03 10:31

Har lige booket hotelværelse i Miami via Priceline for 29 USD pr. nat
!

Sådan foregik det :

Jeg valgte Miami Downtown som mit område, og satte kryds i to-stjernet
hotel - 3 overnatninger fra 1. - 4. april.

Herefter kom Priceline med den "venlige" oplysning at for et
2-stjernet hotel i downtown Miami var den typiske "Retail Price" fra
169 USD og op.

Denne oplysning ignorerede jeg naturligvis, da den kun har til formål
at få folk til at byde så højt som muligt.

Istedet indtastede jeg en bud-pris på 29 USD pr. nat.

Så kom der et skærmbillede hvor Priceline oplyste at det var aaaaalt
for lavt et bud og opfordrede mig til at byde højere. Men denne
oplysning ignorerede jeg naturligvis også fuldstændig - og
genindtastede blot mit bud på 29 USD.

Herefter tyggede Priceline på mit bud i ca. 2 min. - og så kom
beskeden "Your bid has been accepted".

Og hotellet jeg fik var Hyatt Regency Miami (3-stjernet) lige ned til
Miami River.

http://miamiregency.hyatt.com/property/index.jhtml

På hotellets booking-side er det billigste internettilbud på 169 USD
pr. nat for et dobbeltværelse.

Men jeg slipper altså med 29 USD pr. nat for et dobbeltværelse !!

Min samlede regning lyder på :

3 nætter af 29 USD = 87 USD
Taxes & fees = 17 USD
Ialt = 104 USD

Til dagens dollarkurs svarer det til ca. 715 kr. - for 3 overnatninger
incl. taxes.

PRICELINE RULES!!

Jeg vender tilbage med flere rapporter om mine Priceline-erfaringer
efterhånden som jeg får booket mig igennem vores tur i USA.

Pizzaman

Fra : John Sahl

Dato : 14-03-03 11:34

Pizzaman wrote:
> Jeg vender tilbage med flere rapporter om mine Priceline-erfaringer
> efterhånden som jeg får booket mig igennem vores tur i USA.

Glæder mig til at høre mere.

--
John Sahl, Projektleder på MandeZonen.dk
Når du er træt af /Tidens Kvinder/

Fra : Christian Lyng

Dato : 14-03-03 13:58

"Pizzaman" <saruman@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Herefter kom Priceline med den "venlige" oplysning at for et
> 2-stjernet hotel i downtown Miami var den typiske "Retail Price" fra

Det er godt nok lige en høj pris...

> [...]

> Taxes & fees = 17 USD
> Ialt = 104 USD
>
> Til dagens dollarkurs svarer det til ca. 715 kr. - for 3 overnatninger

Er det 100% sikker på det ikke er per person...(den har jeg været ved at
komme på!!), ellers så er det rigtigt billiget!.

se feks. www.roomsaver.com under Florida der er det kun priser for 1-2
personer.

Chr.

Fra : saruman@ofir.dk

Dato : 14-03-03 14:41

Nej, den er god nok - Priceline-bookinger er altid for MINIMUM et
dobbeltværelse (Man kan godt være heldig at der så rent faktisk er
plads til 4 personer på det værelse man bliver tildelt).

Og prisen er for VÆRELSET - ikke pr. person.

Så det er bare med at komme igang!

Pizzaman

Fra : Pernille og Kennet

Dato : 19-03-03 08:03

"Pizzaman" <saruman@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> Har lige booket hotelværelse i Miami via Priceline for 29 USD pr. nat

> [...]

Hejsa !
Det lyder jo fantastisk godt.
Inden man accepterer endeligt, kan man da se, hvor meget der i alt pålægges
i Taxes og Fees ?
Jeg kan se på priceline.com at der tillægges 5,95$ pr. værelse (det må være
pr. bestilling) i fee + by, stat og lokale skatter, og det er jo aldrig til
at vide, hvor meget det er - her tænker jeg også på andre steder end USA.

Hilsen Pernille