Telefonaflytning på arbejdsplads.
Fra : Hjalte

Dato : 13-03-03 16:33

Hej alle i gruppen.
Jeg har et spørgsmål.

Må en chef godt installere et apperat i hans firma, der optager alle
ind- og udgående samtaler, på firmaets telefonlinie?

Vel at mærke, uden at informere sine medarbejdere om dette?

Ved svar fjern det store dyr i min e-mail adresse!

Fra : Thor Larholm

Dato : 13-03-03 17:32

"Hjalte" <isak@elefantcool.dk> wrote in message
> Må en chef godt installere et apperat i hans firma, der optager alle
> ind- og udgående samtaler, på firmaets telefonlinie?

Ja, hvis han informerer sine medarbejdere om dette.

> Vel at mærke, uden at informere sine medarbejdere om dette?

Nej selvfølgelig ikke.

Andre i gruppen er nok bedre til at finde et par støttende paragraffer

--
Thor Larholm