Kommunikation APS (hjælp)
Fra : mis xxx

Dato : 13-03-03 13:46

hejsa i gruppen..
jeg sidder her med et lille problem og ville lieg høre om der er andre der
har oplevet det sammen med det såkaldte telekom.dk.
jeg havde fået lukket min mobil-tlf pga en lille fejl fra min side (ubetalt
regning)
men jeg betalte min regning i fredags.. altså for næsten en uge siden.. og
fik kvittering faxet over til telekom fordi så går det nemlig hurtiger med
at åbne min tlf... siger de hos telekom.
men det er ikke sket en skid.. min tlf er stadig lukket.. når jeg ringer til
dem får jeg en tlf.svare som siger at det ikke er muligt af ringe til dem i
dag og jeg skal kontakte dem via deres hjemmeside telekom.dk
jeg har skrevet til dem 4 gange nu og stadig ingen svar...
kan det virkelig godt passe???
og er der andre der har oplevet det samme med telekom??
knus
Anne Mette

Fra : mango

Dato : 02-04-03 07:39

"mis xxx" skrev d. 13-03-03 13:46 dette indlæg :
> [...]
> kan det virkelig godt passe???
> og er der andre der har oplevet det samme med telekom??
Hej Anne Mette
Ja jeg sidder med lidt af samme problem. Vi min mand og jeg har modtaget
en mega-regning, hvor der står at vi har tegnet et
guldmedlemsskab..hvilket vi ikke anede at vi havde!! Og regningen lød
på 614,- kr. og min mand havde talt for 20,- kr!! Der var alle mulige
afgifter og betaling for guldmedlemsnummer, som vi ikke kan finde ud af
hvad er?? Vi prøvede også, som du, at ringe...tlf.svarer!!! 20 gange har
vi ringet, vi har mailet og fået en sludder for en sladder. Vi har ikke
fået svar på vores spørgsmål og har bedt dem om at ringe til os, uden
resultat!! Nu har vi fået en regning mere, med truslen om at de vil
lukke tlf. og sende beløbet til incasso...men jeg nægter dælme at betale
til sådan et useriøst tlf.selskab.
Hvordan er det gået med dig??
Jeg er bare så træt af alle de små useriøse tlf.selskaber at nu holder
jeg mig til Tdc der kan man da i det mindste få fat i dem, og servicen
er iorden!!
Mange venlige hilsner
Mango

http://www.kandu.dk/