Problem i Splinter Cell - CIA
Fra : Jógvan Lindenskov

Dato : 13-03-03 12:32

Jeg er kommet til CIA banen og er kommet der til den der halvstore
automatiske gun og hvor der ligger flares på gulvet. Jeg kan ikke komme
videre for den elevator jeg skal med er ikke "powered".

Jeg ante ikke hvad jeg skulle, så jeg læste sågar en walkthrough for at
finde ud af det. Og jeg SKAL igennem den elevator. Se hvad der står:

"Move in through the last door on the left and pick up the flares on the
table. Use the computer to get a data stick and move past the
turret.
Don't worry about the turret, it won't get you. Use the pick to
unlock the door to the right and call the elevator. Take the
elevator
up."

Men som sagt...når jeg vil bruge elevatoren siger den bare "elevator not
powered".

Hvad gør jeg?