What women wants - Gibson-film om selvbedr~
Fra : "Bo Warming"

Dato : 19-03-01 03:01

Mel Gibson er reklamebureau-intelektuel, og oplever sig som Guds gave til
kvinderne.

Men så får han en overnaturlig evne til at høre hvad kvinder tænker - og
hører kvinders foragt for mænd.

Men er det ægte foragt?

Eller er det "de er sure sagde ræven, for den kunne ikke nå druerne" og
kvinden ville ikke foragte hvis hun fik WHAT WOMEN WANTS - opmærksomhed,
opmærksomhed, opmærksomhed - at være PÅ.

Mænd er rigtige djævle klager kvinderne, og ønsker at en rigtig djævel vil
komme og tage dem Spansk ordsprog

Nogle mænd for succes ved , hvad de ved - nogle ved det de udretter - få ved
det, de er Elbert Hubbard

En dame er en kvinde, hvis tilstedeværelse bevirker, at mændene opfører sig
som herrer. Anonym

Ægteskab er den pris mænd betaler for sex. Sex er den pris kvinder betaler
for ægteskab. Mark Twain

I ethvert land er mændende der, som kvinderne gør dem til --- før kvinderne
tilbage til kvindeligheden, og vi vil igen være mænd."Rousseau

"Den mand er altid lykkelig i elskov, der får den pige, som netop er
beregnet til at udvikle ham. Således var Sokrates lykkelig gift med
rappenskralden, Xantippe." Søren Kierkegaard

Kvinder lever i håber, at mænd, der forstår at omgås penge, også vil forstå
at omgås kvinder. Jean-Paul Sartre

Kvinder ønsker middelmådige mænd, og mænd arbejder hårdt for at blive så
middelmådigeg som muligt. Margaret Mead

Kvinder er kærlighedens kamæleoner Vi mænd er kun den farve, som de til
enhver tid tilpasser sig. Maurice Chevalier

Kvinderne er klogere end mændene, fordi de ved mindre og forstå mere.
Anthony Quinn

Kvinder er klogere end mænd. Thi de lærer kun det, de virkelig behøver at
vide. Philippe Erlanger

"Vi kvinder taler for meget, men ikke desto mindre siger vi kun det halve af
vi ved" Nancy Astor(mange mænd er som biler, der pga få hestekræfter har
desto højere motorlyd)

MEL GIBSON FILMEN ER ET vellykket, romantisk happyend lystspil, der skøjter
intelligent hen over replikker om ovenstående, men ikke følgende for så
ville der ikke være den spænding som underholdning kræver:

Mænd dømmer efter grunde. Kvindens dom er hendes kærlighed. Hvor
hun ikke elsker, har hun allerede dømt. Goethe

Mænd taler om at vælge en kvinde - heste om at vælge en ejer. !
Ambrose Bierce

Bo Warming, Bjelkes Alle 46, DK-2200 Copenhagen , 35861000

Fødselsdagsgaven til Glistrup:
Bliv stiller for Fremskridtspartiet og vind præmier for 30.000 kr.
Se http://www.frp.dk

-

--
Posted from litemail.bigfoot.com [208.156.39.208] (may be forged)

Fra : Ronja

Dato : 19-03-01 14:37

> Eller er det "de er sure sagde ræven, for den kunne ikke nå druerne" og
Det er ikke druer, men rønnebær ræven snakker om!

Fra : Bente B. Petersen

Dato : 19-03-01 20:59

Ronja wrote:

> Det er ikke druer, men rønnebær ræven snakker om!

Rent faktisk mener jeg at det er rigtigt begge dele. Det kommer sig af
at historien om ræven og rønnebærrene (som jeg husker det) bygger på en
endnu ældre historie hvor det er druer.

Nå det er nu også ligemeget :)

Mvh
Bente
--
ICQ:21826582
May the forces of evil

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 19-03-01 21:06

Hej!

Vil i ikke godt holde op med at kommentere Warmings indlæg? Så begynder
han bare for alvor at skrive indlæg :(

--
Regards/Mvh Kim Voss Schrader
Købe / sælge varer?   Så brug "dk.marked" grupperne.

Fra : Ronja

Dato : 20-03-01 00:24

Nu hvor du selv fulgte tråden op, hjælper det sikkert ikke?? Desuden ser det ikke ud til at dette sidespring har hans interesse.

Fra : RANielsen.

Dato : 20-03-01 22:27

"Kim Voss Schrader" <schrader@kampsax.dtu.dk> skrev:

> Vil i ikke godt holde op med at kommentere Warmings
> indlæg? Så begynder han bare for alvor at skrive indlæg :(

Det må folk vel selv om, du kan da bare ignore hans indlæg +
efterfølgende besvarelser !?

Jeg er ikke fan af ignorere, men så længe han ikke sender binaere filer
og ikke sviner folk til, så lad ham dog være.

--
Rasmus

Fra : Laa

Dato : 20-03-01 00:25

Ronja <remove-cafe@paradis.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:995241$k2j$1@news.inet.tele.dk...
> Eller er det "de er sure sagde ræven, for den kunne ikke nå druerne" og
Det er ikke druer, men rønnebær ræven snakker om!

Desuden hedder filmen "What women want"!

Fra : David Schjelde

Dato : 03-04-01 10:14

Lad nu stakkels bo være i fred.

Han har ikke tid til at sætte sig ind i alskens detaljer om det han nu
skriver, da han har maget travlt med at fejlfotolke The Simpsons.

Mvh
David