Silverchair - Asylum tekst
Fra : Thomas

Dato : 13-03-03 00:52

Hejsa

En af B-siderne til en af de nye Silverchair singler hedder "Asylum"...
Det er en RIGTIG RIGTIG fed sang... (Syntes jeg - for dem der ikke
kender den - Check den!!)
Jeg har dog en lille smule vrøvl med at tyde teksten... Den tekst jeg
har fundet på nettet lyder nemlig ikke til at være HELT rigtig....

Her er det jeg er ret sikker på er rigtigt:

Silverchair - Asylum
----------------------------
Contained in my cotton crib
When I feel no turbulence
The ocean sleeps upon a shelf
and it feeds my apathy

But I can feel it in the night
Like rain upon my skin inside a winter
But you began to splinter
If I decide to recognize my thorns

'Cause every time I see your face in a cloud
I feel no violence
So tilt the water 'till it turns me around
To my own asylum
Dry in the day, and fading away in the night

I feel the sun before it's light
And it fades away into the night
I was afraid, I feed myself
I cleared the shelf and killed the shame
But I can feel it in the night
Collect the rocks and throw them over borders
To shake the muddy waters
And clear myself from hiding every thorn

'Cause every time I see your face in a cloud
I feel no violence
So tilt the water 'till it turns me around
To my own asylum
Dry in the day, and fading away

And we grow, ?????
You're just a fool for him
for him, for him.

'Cause every time I see your face in a cloud
I feel no violence
So tilt the water 'til it turns me around
To my own asylum
Dry in the day, and fading away
Dry in the day, and fading away
Dry in the day, and fading away in the night

Det er lige der hvor jeg har smidt ????? ind, jeg er i tvivl
om hvad der bliver sunget... Der hvor jeg fandt teksten står
der "before we go over the window" - Men det syntes jeg ikke
passer med det man hører der bliver sunget... Nogen der kan
hjælpe med den manglende linie???

Mvh. Thomas