Boller sig op gennem en virksomhed?
Fra : Peter Bendtsen

Dato : 12-03-03 22:41

Hej,

er der nogen af jer der ved hvad den sang/gruppe hedder hvor den tilhørende
musikvideo handler om en tegneseriefigur (kvinde), som boller med
forskellige overordnede i en virksomhed og ender med direktøren?

Stilen minder lidt om Röyksopp's remind me.

Tak tak :)

-Peter

Fra : Jakob T. Eriksen

Dato : 12-03-03 22:54

Det er Kashmirs nye single, som jeg ikke lige kan huske titlen på

Fra : Troels

Dato : 12-03-03 23:10

> Det er Kashmirs nye single, som jeg ikke lige kan huske titlen på

Surfing the warm industry fra deres nye album Zitilites.

/Troels

Fra : Peter F.

Dato : 12-03-03 23:29

Nogen der ved om der kommer videoer til flere af numrene?
Kom gerne med jeres mening om pladen, hvis i ikke allerede hr gjort det, i
en ældre tråd.
Peter

Fra : Peter G

Dato : 12-03-03 23:50

"Peter F." <*remove*pfs@lightship.fjerndette.dk> wrote in message
> Nogen der ved om der kommer videoer til flere af numrene?
> Kom gerne med jeres mening om pladen, hvis i ikke allerede hr gjort det, i
> en ældre tråd.

Der er en tråd fra d. 4/3 om albumet.

Den næste video er muligvis til Rocket Brothers og den skal vist også laves
af de samme, som har lavet den til Surfing the warm industry.

-Peter G

Fra : Thomas

Dato : 13-03-03 00:22

Hej

Ja det er ganske rigtigt... Sangen hedder "Surfing The Warm industry".
Kunstneren er Kashmir, og albummet hedder 'Zitilites'
Videoen kan iøvrigt ses på www.kashmir.dk
Og ja... Meget tyder på at den næste Kashmir Video bliver
enten "Rocket Brothers" eller "The Push"... Lavet i samme tegnefilms-
stil som den omtalte video...

Mvh. Thomas E.
http://come.to/fjongkashmir

Fra : ChriZ

Dato : 13-03-03 13:32

Må jeg spørge om hvorfor du følte det nødvendigt at bidrage med de samme
informationer, som Troels og Peter allerede havde afgivet?

Venlig hilsen
Christian

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 13-03-03 14:34

"ChriZ" <chriz@phreaker.net> wrote in message
> Må jeg spørge om hvorfor du følte det nødvendigt at bidrage med de samme
> informationer, som Troels og Peter allerede havde afgivet?

Repetition works.

/Nikolaj

Fra : -V-

Dato : 13-03-03 17:34

Nikolaj Borg wrote:
> "ChriZ" <chriz@phreaker.net> wrote in message
>
> Repetition works.

Du mener 'Repetition works Repetition works'?

-V-