Heidi Hauge
Fra : General Ry

Dato : 12-03-03 18:48

Jeg hørte i dag i en lokalradio et nummer med Heidi Hauge, hvor hun synger
på norsk. Nummeret hed noget i retning af "Ved elven" eller "Mit elven".

Er der nogen der kender denne CD og kan fortælle hvad den hedder?

M.v.h.
Ole

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 13-03-03 18:09

General Ry <oleryolf@mail1.stofanet.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3e6f72db$0$29526$ba624c82@nntp04.dk.telia.net...
> Jeg hørte i dag i en lokalradio et nummer med Heidi Hauge, hvor hun synger
> på norsk. Nummeret hed noget i retning af "Ved elven" eller "Mit elven".
>
> Er der nogen der kender denne CD og kan fortælle hvad den hedder?
_______

Selvfølgelig kender vi da cd-en, hvad anser du os for?, hehe. Vi ved jo hvad
kvalitet er. Cd-en hedder "Country Rose" og er nr. 2 i Nordens
countrydronnings perle-række af super-cder. Den kom i 2001. Nummeret du
efterlyser hedder "Hvor elvene mødes". Den er nr. 8.

Men prøv liiiiiige at lytte til et af hendes andre norsksprogede numre som
hedder "Min barndoms grønne dal". Det er country-kvalitet af dimensioner.
Den er på hendes 3. cd som hedder "Country Girl". Den kom også i 2001.
Jov-jov, hun indspiller mens jernet er varmt, må man nok sige,

Hilsen populærmusik-eksperten Åge

Fra : Bjørn Løndahl

Dato : 17-03-03 06:07

"Åge Halldorsson" <halldorsson@post.tele.dk> skrev i

> [...]
> hedder "Country Girl". Den kom også i 2001. Jov-jov, hun
> indspiller mens jernet er varmt, må man nok sige,

Hahaha! Countrymusik på *norsk*?? Det er nogenlunde det samme som at
påstå, at et tyskkursus er bedre på spansk end på tysk...

--
Venligst Bjørn

Fjern "_FJERN_" i min email-adresse
Ting til salg: <http://salg.bindernaes.dk>

Fra : Bjørn Løndahl

Dato : 17-03-03 06:05

> Jeg hørte i dag i en lokalradio et nummer med Heidi Hauge, hvor
> hun synger på norsk. Nummeret hed noget i retning af "Ved
> elven" eller "Mit elven".

Det gør hun sgu da på alle sine CD'er - nogle dog med en anelse
engelsk accent (det er måske dem nogle opfatter som værende på
engelsk

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 17-03-03 06:51

Bjørn Løndahl <usenet@_FJERN_londahl.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3e755798$1@news.securix.dk...
> [...]

> Det gør hun sgu da på alle sine CD'er - nogle dog med en anelse
> engelsk accent (det er måske dem nogle opfatter som værende på

SV: Har du det godt, Bjørn?

> Fjern "_FJERN_" i min email-adresse

eller fjern hele Bjørnen