Disney tegnefilm liste
Fra : tenebrae

Dato : 12-03-03 19:19

Hej,

er der nogen, der kender en side, hvor man kan finde en liste over alle de
lange Disney-tegnefilm (fra Snehvide til Skatteplaneten)?

--

Kind Regards

Niels Hansen

Well that's great, that's just fuckin' great man, now what the fuck are we
supposed to do? We're in some real pretty shit now man... That's it man,
game over man, game over, man! Game over! What the fuck are we gonna do now?
What are we gonna do?

Fra : LifeSucks.dk

Dato : 12-03-03 19:26

tenebrae skrev
> er der nogen, der kender en side, hvor man kan finde en liste over
alle de
> lange Disney-tegnefilm (fra Snehvide til Skatteplaneten)?

Selvfølgelig: Disney.dk

--
Venlig hilsen
Ole

Fra : tenebrae

Dato : 12-03-03 19:33

Jeg havde været inde på www.disney.dk , men jeg kunne ikke finde en liste.
Den er fundet nu.

Tak for hjælpen.

Fra : tenebrae

Dato : 12-03-03 19:35

Men det er ikke en komplet liste - der mangler "Song Of The South".. andre
links?

Fra : Jacob Herold Nielsen

Dato : 12-03-03 19:40

> Men det er ikke en komplet liste - der mangler "Song Of The South".. andre
> links?

Det kan være den her er til hjælp:
http://us.imdb.com/Tsearch?disney

Fra : Magnus Dreyer

Dato : 13-03-03 10:59

Fra : Morten DH

Dato : 13-03-03 16:35

"Magnus Dreyer" <dinsdale@diku.dk> skrev i en meddelelse
> Nu kan det vel være fordi Song of The South ikke er en ren tegnefilm, men
> et blandningsprodukt.

Eller også er det fordi Disney er blevet en kæmpe forretning i mellemtiden
og derfor ikke ønsker at (gen)udgive produkter som kan fornærme nogen -
fedtmule må ikke ryge mere som cowboy og de naive fremstillinger (min
personlige holdning) af folk med alternativ pigmentering i Song of the South
kan nok give selv de mest hærdede Disney marketingfolk gåsehud

Os andre... vi vil bare ha lov at vælge selv...

Fra : Keld Landin-Petersen

Dato : 15-03-03 02:58

"Morten DH" <morten@FJERNdrejoe.dk> wrote in message news:<b4q8f4$dbs$1@sunsite.dk>...

(snip)...folk med alternativ pigmentering... (snip)

Mener du negrene? Og hvorfor er pigmenteringen egentlig
alternativ? Er der ikke flere folk i verden der ikke er hvide? Jeg ved
det ikke - vil bare prøve at lyde interessant... men det er da en sjov
tanke er det ikke? Tænk hvis vi hvide mennesker ikke er i flertal! Uha
uha...

Nå... tilbage i seng...

Keld Landin-Petersen.

Fra : Morten DH

Dato : 15-03-03 18:04

"Keld Landin-Petersen" <landin-petersen@msn.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> det ikke - vil bare prøve at lyde interessant... men det er da en sjov
> tanke er det ikke? Tænk hvis vi hvide mennesker ikke er i flertal! Uha

Tja det var vel dem jeg tænkte på; men havde jeg nu skrevet negerne så var
der sikkert en der havde himlet op og krævet at de blev omtalt som
afro-amerikanerer - så jeg valgte at snuppe dette udtryk fra en stand-up jeg
har set... iøvrigt fremført af en person med anden etnisk baggrund end
dansk...

Men igrunden er vi jo OT nu så skal vi bare lade det ligge

Fra : Martin Helbo

Dato : 12-03-03 20:34

> Hej,
>
> er der nogen, der kender en side, hvor man kan finde en liste over alle de
> lange Disney-tegnefilm (fra Snehvide til Skatteplaneten)?

Denne liste er vist nærmest komplet:
http://www.bcdb.com/pages/Disney/Feature_Films/index.html

Og så er der jo kortfilmene:
http://www.teemings.com/shorts/disney/index.html

--
/Martin Helbo
www.thedude.dk

Fra : Peter Heide

Dato : 13-03-03 16:30

er der nogen, der kender en side, hvor man kan finde en liste over alle de
korte Disney-tegnefilm (fra 20'erne frem til dd) ??

Fra : Martin Helbo

Dato : 13-03-03 16:43

"Peter Heide" <peter@heide.1a.dk> skrev i en meddelelse
> er der nogen, der kender en side, hvor man kan finde en liste over alle de
> korte Disney-tegnefilm (fra 20'erne frem til dd) ??

Se mit tidligere svar.

--
/Martin Helbo
www.thedude.dk

Fra : tenebrae

Dato : 13-03-03 22:08

Tak for hjælpen.

Fra : lennart.thorn

Dato : 17-04-03 15:08

"tenebrae" skrev d. 13-03-03 22:08 dette indlæg :
> Tak for hjælpen.
>
> "Martin Helbo" <helbo@REMOVEthedude.dk> skrev i en meddelelse
> de

en anden side der er mange disney lang film er
http://www.fpx.de/fp/Disney/Features.html
den er dog ikke opdateret til skatte planetten men brugbar
lennart

http://www.kandu.dk/