Kædestrammer på off-roader <Rittig. Va~
Fra : Ukendt

Dato : 13-03-03 22:31

Hejsa´

Nu er jeg træt af kædeslaskeri . Der skal fjederbelastet opstrammere til
!. En rulle og en tunnel kan ikke gøre det, så når man nu har adgang til et
par smede & maskin-"snedkere" og selv arbejder på Metal-støberi og kan
levere grov-varen. Så burde det da være muligt at få styr på kæden ?.

Rittig, jeg mener at du på et tidspunkt viste nogle billeder, hvor du havde
modificeret et par cross-jern & et par off-roadere . Om du lige ville
gøre det igen ?.

Hov, der er kommet flere 2-hjulere på gaden ! ! !. Tror sq det _har_ været
den 010303

Hilsen Herfra

HP

--
WWW.Falken.Farmands.Dk
MSN Messenger ->Peter_falken@hotmail.com

Fra : Claus Rittig

Dato : 14-03-03 21:26

"H;P<4700>" <FalkenATfarmands.dk> skrev i en meddelelse

> Rittig, jeg mener at du på et tidspunkt viste nogle billeder, hvor du
havde
> modificeret et par cross-jern & et par off-roadere . Om du lige ville
> gøre det igen ?.

Jowda. Jeg ved ikke om det lige var min model du kunne tænke dig, men da den
er god nok til mone motocross racere, er den perfekt til mine off-roadere!

Billeder dukker op på dk.binaer.motor under subj. "Strammer"

Rittig

Fra : Ukendt

Dato : 15-03-03 10:01

Hejsa´

> Billeder dukker op på dk.binaer.motor under subj. "Strammer"
>
> Rittig

Takker. Kædeføringen til tandhjulet bag på, minder meget om det på det
første billede ( vist nok DT et leller andet ). Har lige konfereret med
smede-basserne om det er prom eller nylon du har brugt på den 600 ? ? ?.
Nå, solen skinner, der er 36 Km ud til maskin-"snedkeren", så gæt hvad jeg
skal nu .

Hilsen
HP < Is the name & Motard is going to be the game ! >

Fra : Morten Juel

Dato : 15-03-03 10:41

> Nå, solen skinner, der er 36 Km ud til maskin-"snedkeren", så gæt hvad jeg
> skal nu .

Starte din 45 knallert, og tøffe derudaf !? )))

Morten --- http://StarChild.dk
Golf II GTI 1.8Ti 8v --- http://Golf2.dk
Jallagryde 320i
DR350SET --- http://DR350.dk
-= girls and sex can't beat binary and hex =-

Fra : Ukendt

Dato : 15-03-03 18:14

Hejsa´

"Morten Juel" skrev i en meddelelse
> Starte din 45 knallert, og tøffe derudaf !? )))

TØFFE !!!! )))). Hvis tegnebogen & modet ikke er af dimension, så
dimensionere man da bare vejene derefter ))), der er sq mange "dejlig"
grusveje & små stykker med asfalt den vej ud over landet )).
Med dette sagt så skal du lige have en serveret fra hoften og med klaphammer
lige imellem dine øjne

Jeg _har_ idet mindste plade på ! !! ! ! ! !
!........))))))))))))))))))))))))))

Hilsen *LOL*

HP

Fra : Pede Larsen

Dato : 15-03-03 19:42

Ja en "lille" plade LOL
Som jo skulle vokse til 1 nummer størrer ikk ?
Kom nu ikke for godt i gang lol
D. 20 i denne måned er Mortens kværn synet så kan vi jo se hvis plade der er
størst he eh .........

--

MVH..........
Pede larsen (Næstved)

Fra : Morten Juel

Dato : 16-03-03 10:23

> D. 20 i denne måned er Mortens kværn synet så kan vi jo se hvis plade der
er
> størst he eh .........
åårhh ja baby, min plade er størrere end din plade ))

Fra : Ukendt

Dato : 16-03-03 20:13

Hejsa ´

"Morten Juel" skrev i en meddelelse
> åårhh ja baby, min plade er størrere end din plade ))

Ja Ja, se nu bare få den på ikk´ !. Du er gået glip af nogle fede dage her i
vinter-perioden , bare spørg Pede.

Hilsen Herfra

HP

Fra : Ukendt

Dato : 16-03-03 20:19

Hejsa´

"Pede Larsen" skrev i en meddelelse
> [...]
> Kom nu ikke for godt i gang lol
> D. 20 i denne måned er Mortens kværn synet så kan vi jo se hvis plade der

*LOL* Vidste du lå på lur........sniger )))). Han skal da ha´ noget røg
for ikke at have været med ude her i vinters. Og hvad med dig ?, dit
game-øre, du skulle da have været med igår for dyl´en da, istedet for at
sidde foran putteren det meste af dagen !. Solen skinnede for godt, og
der var oceaner af plads på de små veje !. Og igen idag , vi skulle
da lige have trillet en tur, men ok der kom orden i garagen .

Hilsen Herfra

HP

Fra : Claus Rittig

Dato : 16-03-03 18:06

> Har lige konfereret med
> smede-basserne om det er prom eller nylon du har brugt på den 600 ? ? ?.

Nylon, både oven på baggaflen og kædestyret lige foran kædehjulet. Og så
forstærket det hele med en 4mm alu-plade som var malet sort engang.

Rittig