MC-garage, Biltema
Fra : Jan Bak Madsen

Dato : 13-03-03 22:09

Den MC-overdækning, som Biltema sælger, er der nogen der ved, om den er
varmebestandig?

http://www.biltema.se/products/product.asp?iSecId=445&iItemId=23592

Fra : Bjørn S

Dato : 13-03-03 22:09

Jan Bak Madsen wrote:
> Den MC-overdækning, som Biltema sælger, er der nogen der ved, om den
> er varmebestandig?

Det står jo ikke noget om det, og polyester tåler nok ikke så meget varme,
så, nej, jeg ville ikke våget pelsen på det ;-O

/Bjørn

Fra : Morten Juel

Dato : 13-03-03 22:29

> Den MC-overdækning, som Biltema sælger, er der nogen der ved, om den er
> varmebestandig?
>
> http://www.biltema.se/products/product.asp?iSecId=445&iItemId=23592

Jeg kan da fise over i butikken imorgen og lure hvis det er )

Morten --- http://StarChild.dk
Golf II GTI 1.8Ti 8v --- http://Golf2.dk
Jallagryde 320i
DR350SET --- http://DR350.dk
-= girls and sex can't beat binary and hex =-

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 13-03-03 22:32

Morten Juel <MP@stofanet.invalid> skrev:

>Jeg kan da fise over i butikken
>imorgen og lure hvis det er )
>
>--
>Mvh
>Morten --- http://StarChild.dk
>Golf II GTI 1.8Ti 8v ---
>http://Golf2.dk
>Jallagryde 320i
>DR350SET --- http://DR350.dk
>-= girls and sex can't beat binary and hex =-

--
Husk lige en lighter...

Jesper
GS500E når det går godt -
Volvo når det ikke gør >;o{)

Fra : Jan Bak Madsen

Dato : 13-03-03 23:00

"Morten Juel" <MP@stofanet.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
> Jallagryde 320i
> DR350SET --- http://DR350.dk
> -= girls and sex can't beat binary and hex =-

Det må du da gerne. I Næstved eller Helsingborg?
....men Bjørn S har nok ret i at den vil smelte.
Jeg køber den nok alligevel, da jeg sagtens kan vente med at smide den over,
indtil den er kold.

Fra : Morten Juel

Dato : 13-03-03 23:04

> Det må du da gerne. I Næstved eller Helsingborg?
Næstved, jeg har vel 1½km derover så det kan jeg jo gøre på vej hjem, så kan
jeg lige lure hvor tyk den er i du'en !

Fra : Allan Jørgensen

Dato : 14-03-03 09:47

"Morten Juel" <MP@stofanet.invalid> skrev i en meddelelse news:b4qv2h$cv3$1@sunsite.dk...
> så kan jeg lige lure hvor tyk den er i du'en !

ej det er sku da dyremishandling af værste grad

Allan(fzr600us) kunne bare ikke lade være

Fra : Hans Joergensen

Dato : 14-03-03 11:44

Morten Juel wrote:
> Jeg kan da fise over i butikken imorgen og lure hvis det er )

Husk en lighter ...

// Hans
--
http://ph33r.dk - It sucks :)

Fra : Morten Juel

Dato : 14-03-03 20:25

Så fik jeg kigget, ØJ de er altså af den tynd kvalitet, jeg ville ikke købe
den, jeg ville ha noget der er tykkere, som kan holde til mere !