Givi Wingrack montering på XJ600S, HJÆLP!!~
Fra : Jimmi

Dato : 13-03-03 21:13

Da jeg købte cyklen for et år siden skulle den være smart, så rackket røg
af.
Nu skal den være praktisk, så nu skal det på igen.

Jeg kan bare ikke huske hvor hvad sad, jeg har en masse stumper som skal
sidde der, men hvor?

Hvis der sidder nogen derude med en guide eller manual som de gad poste
eller maile mig, så ville de gøre min transport en hel del nemmere

På forhånd tak for hjælpen!

Jimmi
XJ600S '99

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 13-03-03 23:58

"Jimmi" <jimmiSLETDETTE@klud.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
poste
> eller maile mig, så ville de gøre min transport en hel del nemmere

Hej Jimmi.

Det kan jeg da hjælpe med, skal det sendes til dig eller til Nicolai ?

--
Hilsen
Dennis Pedersen