Stumpemarked...?
Fra : Hans Joergensen

Dato : 13-03-03 15:20

Ja, det er jo lige her på lørdag...

Meen, der er vel ikke nogle fra københavn eller omegn der skal
derover i bil, og har en plads til overs?

Jeg regner ikke med at købe noget, så det er bare en person
tur-retur :)

Den gamle RD er jo ikke ligefrem bygget til langture .. :) (og jeg
er for doven)

// Hans
--
http://ph33r.dk - It sucks :)

Fra : Jes Vestervang

Dato : 13-03-03 15:30

Hans Joergensen wrote:

> [...]
> tur-retur :)
>
> Den gamle RD er jo ikke ligefrem bygget til langture .. :) (og jeg

Pjat med dig! Simpelthen!
--
mvh Jes Vestervang - der idag har mødt 15-20 mc'er på 2x8 km
FZS600 - der er ude et køre om et par timer og MTX125R

Fra : Armand

Dato : 13-03-03 15:55

Jes Vestervang <jesvj2@mailme.dk> skrev i en

> Pjat med dig! Simpelthen!

Det er altså de mærkeligste argumenter vi skal høre på fra de bæltskrækkeres
side!

--
Armand.

Fra : Jes Vestervang

Dato : 13-03-03 23:56

Armand wrote:

> Det er altså de mærkeligste argumenter vi skal høre på fra de
> bæltskrækkeres side!

Er det nu jeg skal holde kæft med at Yamahaen kun har krydset storebælt én
gang med mig på dengang jeg købte den, og at babygixxeren aldrig var over?

--
mvh Jes Vestervang
FZS600 og MTX125R

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 14-03-03 08:38

Jes Vestervang <jesvj2@mailme.dk> writes:

> Er det nu jeg skal holde kæft med at Yamahaen kun har krydset storebælt én
> gang med mig på dengang jeg købte den, og at babygixxeren aldrig var over?

Jamen der er jo heller ikke noget at komme efter derovre på den forkerte
side

--
Mikkel
motortosse.dk - Save the Whales -- Harpoon a Honda.

Fra : Jes Vestervang

Dato : 14-03-03 11:59

Mikkel Christensen wrote:

> Jamen der er jo heller ikke noget at komme efter derovre på den forkerte
> side

Præcis!
--
mvh Jes Vestervang
FZS600 og MTX125R

Fra : Niels S.

Dato : 14-03-03 12:14

Jes Vestervang skrev

> Præcis!

Vi kan ikke alle have det lige godt, så vi må jo desværre _nøjes_ med en
udstilling i Bella Center )

--
Niels S.
VFR800FI

Fra : Jes Vestervang

Dato : 14-03-03 12:59

Niels S. wrote:

> Jes Vestervang skrev

> Vi kan ikke alle have det lige godt, så vi må jo desværre _nøjes_ med en
> udstilling i Bella Center )

Den stjal i! Luskebukse...
--
mvh Jes Vestervang
FZS600 og MTX125R

Fra : Hans Joergensen

Dato : 14-03-03 10:08

Jes Vestervang wrote:
> gang med mig på dengang jeg købte den, og at babygixxeren aldrig var over?

Det er det nok ... :)

// Hans
--
http://ph33r.dk - It sucks :)

Fra : Armand

Dato : 14-03-03 11:40

> Er det nu jeg skal holde kæft med at Yamahaen kun har krydset storebælt én
> gang med mig på dengang jeg købte den, og at babygixxeren aldrig var over?

Du ventede blot til du havde en 100Hk's model, hvorefter du fluks skulle ud
og skøjte snevejr med den

- -
Armand.

Fra : Jes Vestervang

Dato : 14-03-03 12:59

Armand wrote:

> Du ventede blot til du havde en 100Hk's model, hvorefter du fluks skulle
> ud og skøjte snevejr med den

Jeps! Så det er skam ikke fordi jeg er bange for lidt kørselsmæssige
udfordringer, der er bare ikke noget at tage over på djævleøen efter
--
mvh Jes Vestervang
FZS600 og MTX125R

Fra : Soren Lindholt

Dato : 13-03-03 15:56

Hans Joergensen <haj@enterprise-server.dk> wrote in article
<slrnb714rm.9st.haj@enterprise-server.dk>...
> [...]
> derover i bil, og har en plads til overs?
>
> Jeg regner ikke med at købe noget, så det er bare en person

Ikke KØBE noget?? Hvad er det for en holdning... hmm, jeg regner da også
med at sælge lidt, men skal da bestemt også fylde bilen op med diverse
ubrugeligt...
Kig in i Hal J1, vi står inde midt i den store forsamling...
--
Søren
http://motortosse.dk

Fra : --=Stone=--

Dato : 13-03-03 17:13

> Besøg os 15.3 på Herning Stumpemarked, bliv snydt og fornærmet på samme
> tid.
> Stumpetilbud til alle d.f.m-er : Rygbeskytter 430,-, normal markedspris:
> 499,-

Mener du ikke:

Besøg os 15.3 på Herning Stumpemarked, bliv snydt og fornærmet på samme
tid.
Stumpetilbud til alle d.f.m-er : Rygbeskytter 499,-, normal markedspris:
430,-

)))

Steen
CB1100F/R 85' Street Fighter Style

Fra : Armand

Dato : 13-03-03 18:48

--=Stone=-- <caractionREMOVETHIS@hotmail.com> skrev i en

> [...]
> tid.
> Stumpetilbud til alle d.f.m-er : Rygbeskytter 499,-, normal markedspris:

GRILL

--
Armand.

Fra : Freddy Lang

Dato : 15-03-03 21:31

--=Stone=-- wrote:

> [...]
> samme tid.
> Stumpetilbud til alle d.f.m-er : Rygbeskytter 499,-, normal

Og så HAVDE de f*ndme prissat den til 499,- (sådan en flok nørrejyske
hunde-krejlere...)

Godt, man kan få noget net-NG-rabat... eller hvad man nu skal kalde det.

Fra : Peter Aagaard

Dato : 16-03-03 00:07

Freddy Lang wrote:

> Og så HAVDE de f*ndme prissat den til 499,- (sådan en flok nørrejyske
> hunde-krejlere...)
>
> Godt, man kan få noget net-NG-rabat... eller hvad man nu skal kalde
> det.

Jep, jeg sparede også lige 70,- dkr på den rygbeskytter fordi man læser lidt
med herinde
Jeg havde ellers valget mellem at købe en larmepotte til 500,- og en
rygbeskytter, og dum som man er køber man beskyttelsesudstyr frem for potten

Mvh. Peter
(Der var noget imponeret over Mads Lunds indsprøjtningsproject der lå til
udstilling)

Fra : Hans Joergensen

Dato : 16-03-03 00:12

Peter Aagaard wrote:
> (Der var noget imponeret over Mads Lunds indsprøjtningsproject der lå til
> udstilling)

Så er det nu vi skal spørge, vil det mon virke? :)

Forefindes der billeder af det ? jeg er pisse nysgerrig :)

// Hans
--
http://ph33r.dk - It sucks :)

Fra : Peter Aagaard

Dato : 16-03-03 01:10

Hans Joergensen wrote:

> Så er det nu vi skal spørge, vil det mon virke? :)

ja det var der jo ingen forlydninger om, men der skulle en Turbo på i den
ene ende og resten fattede jeg ikke Men det lignede noget der var
fabriksfremstillet, utroligt hvad nogle kan med deres hænder... (og lidt
sandpapir

> Forefindes der billeder af det ? jeg er pisse nysgerrig :)

Jeg havde glemt mit kamera, så der må vi spørge en af tosserne...

Mvh. Peter

Fra : Claus Rittig

Dato : 16-03-03 18:04

"Peter Aagaard" <peter@yougotit.dk> skrev i en meddelelse

> ja det var der jo ingen forlydninger om, men der skulle en Turbo på i den
> ene ende og resten fattede jeg ikke

Jeg tror han er vokset fraq turbo'en, nu hedder det vist kompressor.

> Men det lignede noget der var
> fabriksfremstillet, utroligt hvad nogle kan med deres hænder... (og lidt
> sandpapir

Det her kunne godt udarte til en lang, religiøs diskussion om definitionen
på "fabriksfremstillet" kontra "hjemmelavet" (Hvis man selv laver hjemme på
sin fabrik, hvad er det så?), men lad os blot nøjes med at konstatere at
kvaliteten ikke er på garage-niveau.

Rittig

Fra : Peter Aagaard

Dato : 16-03-03 18:34

Claus Rittig wrote:
> [...]
> selv laver hjemme på sin fabrik, hvad er det så?), men lad os blot
> nøjes med at konstatere at kvaliteten ikke er på garage-niveau.

Enig.

Mvh. PEter

Fra : Buck

Dato : 14-03-03 12:57

> Ikke KØBE noget?? Hvad er det for en holdning... hmm, jeg regner da også

Manden kender nok ikke stumpemarkedet, for så ville han vide at man godt kan
planlægge hjemmefra at man ikke vil købe noget, men at det er fysisk umuligt
at forlade hallerne tomhændet!
--
/Buck
CB 550 F1 ´75

Fra : Armand

Dato : 16-03-03 00:13

Buck <buck@sol.dk> skrev i en news:b4sgah$d92$1@sunsite.dk...

> [...]
kan
> planlægge hjemmefra at man ikke vil købe noget, men at det er fysisk

Mnjaeh :-/
Jeg havde ellers forberedt mig, derved at jeg havde hævet en stak
pengesedler (dankort er ikke så godt at deale v.h.a.) hjemmefra; men jeg
føler mig alligevel så fattig at jeg end ikke købte migselv et par micro
rc-biler á 200,- /stk i fødselsdagsgave!
At jeg overhovedet ikke fik noget med hjem, er en dog halv sandhed: Tøsen
fik en neglelak til 15,- !!

--
Armand.

Fra : Soren Lindholt

Dato : 17-03-03 12:28

Armand <armand@mcSTREGchaufførerne.dk> wrote in article
<b50h1q$a3e$5@news.cybercity.dk>...
> [...]
> rc-biler á 200,- /stk i fødselsdagsgave!
> At jeg overhovedet ikke fik noget med hjem, er en dog halv sandhed: Tøsen

Ja, det er sku ikke så nogen som dig vi skal tjene på.

Vi var glade for det gode vejr, det holdt sikkert flere af "oserne" hjemme
i kolonihaven.
--
Søren
http://motortosse.dk

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 13-03-03 16:02

> Den gamle RD er jo ikke ligefrem bygget til langture .. :) (og jeg
> er for doven)

Kbh <> Herning er da ikke langtur ... Hvis du er "doven" så spring
motorvejen over og tag istedet nogle små veje ud til odden og der en
færge til Århus og så derfra ad mindre veje til herning. Det er bestemt
ikke hurtigere end motorvejen, men garanteret en sjovere tur og lige nu
ser det også ud til at det bliver godt (men koldt) vejr.

/A - der tager på tværs af landet hver uge på en stor knallert

Fra : dots

Dato : 13-03-03 16:25

<AndersDOTMajland@jyde.dk> skrev i en meddelelse

> Kbh <> Herning er da ikke langtur ... >
> /A - der tager på tværs af landet hver uge på en stor knallert

Hæhæ

dots

Fra : Hekto

Dato : 13-03-03 16:25

In article <slrnb714rm.9st.haj@enterprise-server.dk>, haj@enterprise-
server.dk says...
> Den gamle RD er jo ikke ligefrem bygget til langture .. :) (og jeg
> er for doven)

Vrøvl! Den har været i Assen ved jeg! ... og personligt har jeg da
været på Knutstorp med den! Det blev en tur på ca. 600 km på een dag,
med svinkeærinder!
--
Brian/Hekto

LS650 m. 1-1 * Kawasaki KR-1 m. KIPS & 2-2 - Til Salg * GS450 m 2-1
under genopbygning.
Drømmecykel: Ducati 500 SL Pantah
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto

.... What about www.mc-portalen.com ?