dæk fra Tyskland?
Fra : Hans

Dato : 13-03-03 14:42

Hej.

Jeg skal bruge nogle Bridgestone dæk i en størrelse, der ikke føres i
DK. Jeg ved de fås i Tyskland.
Hvor er det godt og billigt at handle (jeg vil ikke handle med
Reifenversand)?

Hans

Fra : Michael K. S.

Dato : 13-03-03 14:57

On 13 Mar 2003 13:41:48 GMT, Hans <hansr@mail.dk> wrote:

>Jeg skal bruge nogle Bridgestone dæk i en størrelse, der ikke føres i
>DK. Jeg ved de fås i Tyskland.
>Hvor er det godt og billigt at handle (jeg vil ikke handle med
>Reifenversand)?

Måske

http://www.motorradtechnik.de/

Både godt og billigt !!

--
-Michael
Div. Aprilia RS250-dele til salg på :

Fra : Mads Stetter

Dato : 13-03-03 15:17

Michael K. S. wrote:
> [...]

Hva er der galt med Riefenversand??

Jeg bestilte dæk Søndag aften og jeg har lige modtaget dem i dag. Eller dvs.
at DPD har været her i dag men jeg var ikke hjemme!

Så det er bare nice, indtil videre

MVH Mads Stetter

Fra : Michael K. S.

Dato : 13-03-03 15:27

On Thu, 13 Mar 2003 15:17:28 +0100, "Mads Stetter"
<m_stetter@hotmail.com> wrote:

>Så det er bare nice, indtil videre

U were lucky ( Udtalt i bedst Monty Python-stil)...

Ej - Altså for det meste går det godt,men af og til går det helt i
fisk for folk når de bestiller hos RV,lange-lange leveringstider og
kan være meget vanskeligt at komme i kontakt med dem,når tingene går
skævt hvad de undertiden gør.

Fra : Hans

Dato : 13-03-03 16:03

Mads Stetter <m_stetter@hotmail.com> skrev:
>Hva er der galt med Riefenversand??

De er hurtige til at hæve pengene på kontoen, men indtil videre er
der gået 7 måeder uden at jeg har modtaget noget...
Jeg lægger en anmeldelse af Reifenversand ind på DMCN.

Hans

Fra : Morten Juel

Dato : 13-03-03 18:07

> Hva er der galt med Riefenversand??
>
> Jeg bestilte dæk Søndag aften og jeg har lige modtaget dem i dag. Eller
dvs.
> at DPD har været her i dag men jeg var ikke hjemme!

hehe jeg bestilte to Metzler dæk d. 10 kl 01.43 om natten, og de er kommet
Idag d. 13, så det er da super hurtig service

Morten --- http://StarChild.dk
Golf II GTI 1.8Ti 8v --- http://Golf2.dk
Jallagryde 320i
DR350SET --- http://DR350.dk
-= girls and sex can't beat binary and hex =-

Fra : John Jensen

Dato : 13-03-03 17:37

Jeg kan også anbefale www.motorradtechnik.de
Og hvis du bor her i det jyske, så er det bare 10 km syd for grænsen OG så
er du også fri for
alt bøvlet med selv at skulle af & montere de nye dæk vha. opvaskemiddel,
brun sæbe, muggerter
skruestikke og hvad der ellers har været oppe at vende ang. dette emne
iløbet af den sidste uges tid...

Ellers så sender de her til DK for 107 Dkr.

John
NSR250SP

Fra : Freddy Lang

Dato : 13-03-03 19:59

John Jensen wrote:
> Jeg kan også anbefale www.motorradtechnik.de
> Og hvis du bor her i det jyske, så er det bare 10 km syd for grænsen

Jeg skal faktisk derned på onsdag og have nyt bagdæk på SV'eren. Jeg frygter
det bare lidt.... jeg KAN simpelthen bare ikke tale preussisk.... Men det
er nu ligemeget, for de ca. 600,- jeg kan spare ved at købe dæk dernede, kan
jeg vist sagtens holde ud at skulle stave mig igennem Gyldendal's den røde
for at gøre mig forståelig for dem...

Mvh
Freddy

Fra : John Jensen

Dato : 13-03-03 20:14

Det er da ikke så svært Freddy, - Ich möchte gerne eine neue sohle für's
hinterrad haben, und ein bisschen
dalli dalli BITTE..... =

Hvis du mangler en kørselsvejledning så kontakt mig direkte via email.

/ John
NSR250SP

Fra : Michael K. S.

Dato : 13-03-03 21:16

On Thu, 13 Mar 2003 20:14:11 +0100, "John Jensen"
<John-G-J@Jensen.tdcadsl.dk> wrote:

>Det er da ikke så svært Freddy, - Ich möchte gerne eine neue sohle für's
>hinterrad haben, und ein bisschen
>dalli dalli BITTE..... =

*LOL* ja akkurat

>Hvis du mangler en kørselsvejledning så kontakt mig direkte via email.

Det _har Wilhelmsen nu tænkt på :

http://www.motorradtechnik.de/pages/anfahrt/anfahrt_bild.html

Iøvrigt lever de i stor stil af danske kunder så man selvom de ikke
taler dansk så behøver man nu ikke være specielt nervøs...

Fra : Niels

Dato : 13-03-03 22:32

Hende de har på 1. sal taler da fint dansk !!

du kan betale med Dankort til en lidt overkurs på 7,69

men også på visa til den rigtige kurs !

Hilsen niels

">

Fra : Michael K. S.

Dato : 13-03-03 22:43

On Thu, 13 Mar 2003 22:32:07 +0100, "Niels" <1@2.dk> wrote:

>Hende de har på 1. sal taler da fint dansk !!

Ja,men nu er det jo strengt taget en selvstændig tøjforretning
(Biker-Outfit) der bare ligger samme sted,i selve MC-forretningen ved
reservedelsskranken taler de ikke dansk,(gjorde ikke da jeg var der
sidst),men som sagt ikke det store problem....

Fra : Lasse Lundberg

Dato : 14-03-03 14:05

når man nu bor på sjælland er der så et sted der kan anbefales mellem
hamborg og puttgarden....

Lasse
Mille & Karin