Szr660 med kit. Erfaringer søges.
Fra : Pwh

Dato : 13-03-03 13:43

Jeg har lige været ude på en prøvetur af den
Szr660 som Ågesen har stående.
Den var godt nok noget død i optrækket.
Sælgeren dernede sagde at hvis man monterede
en ordentlig udstødning + jetkit + ændring af luftfilter
skulle den komme til at yde ca 60 hk.
Er der nogen der har erfaringer med hvordan sådan
en Szr660 opfører sig efter den er blevet 'Kittet'.
Og hvordan med andre sadler.
Mine knæ ragede ud over indsnævringerne i tanken.

Ellers en kanon maskine.
Fine køreregenskaber og et dejligt moment.
Men jeg sad med en fornemmelse af at jeg kunne
følge den i optræk på min 125ccm Priller scooter.

Mvh Jens (der nok ryger på en 1000/1100ccm i stedet for)

Fra : Rud

Dato : 13-03-03 14:44

"Pwh" <deterikkegodtatvide@tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
> Den var godt nok noget død i optrækket.
> Sælgeren dernede sagde at hvis man monterede
> en ordentlig udstødning + jetkit + ændring af luftfilter

jeg tror 60hk er lidt optimistisk.... Min yder 50,5 HK på baghjulet med kn
filter + larmepotte + inddysning.

Men jeg syns nu den trækker udmærket i forhold til min gamle GS500E :)

Fra : Pwh

Dato : 13-03-03 20:33

"Rud" <nospam_rud_deletethis@vildere.net> skrev i en meddelelse

> jeg tror 60hk er lidt optimistisk.... Min yder 50,5 HK på baghjulet med kn
> filter + larmepotte + inddysning.
>
> Men jeg syns nu den trækker udmærket i forhold til min gamle GS500E :)

Nu skal de 60 hk jo nok forståes som værende på krumtappen.
Så 50 hk på hjulet svarer vel ca til 60 på krumtappen.
Prøvede du den før og efter kuren ????.

Mvh Jens (der syntes at den trak DÅRLIGT i forhold til min Gpx600)

Fra : Rud

Dato : 14-03-03 14:20

> [...]
> Prøvede du den før og efter kuren ????.
>
> Mvh Jens (der syntes at den trak DÅRLIGT i forhold til min Gpx600)

Nu sad kn filteret på da jeg købte den, og jeg ved ikke om den var blever
omdyset, men udstødningen gav en klart bedre lyd, et (efter min mening)
mindre klodset udseende og et lidt bedre træk, dog ikke noget voldsomt...
men det er også ligemeget - det er stadig den fedeste mc der findes !!!

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 13-03-03 15:22

"Pwh" <deterikkegodtatvide@tdcadsl.dk> writes:

> Jeg har lige været ude på en prøvetur af den
> Szr660 som Ågesen har stående.
[snip]
> [...]
> Fine køreregenskaber og et dejligt moment.
> Men jeg sad med en fornemmelse af at jeg kunne
> følge den i optræk på min 125ccm Priller scooter.

Ja, problemet med knæene har jeg også. Meget ærgeligt syn's jeg for
jeg synes faktisk det er en rigtig lækker maskine. Sjov motor, lav vægt
kombineret med fin affjedring og en tålelig pris giver i mine øjne
en attraktiv cykel. At den så samtidig styrer rigtig godt er jo et stort
plus

Var mine ben 20cm kortere var jeg med garanti kørt på arbejde på en
660'er i dag

--
Mikkel
motortosse.dk - Save the Whales -- Harpoon a Honda.