18mm tændrørsnøgle i Århus område
Fra : Jens Arnfast

Dato : 13-03-03 12:49

Heps,

nogen der ved hvor man kan købe en 18mm tændrørsnøgle i Århus området?
Harald Nyborg har det ikke, Silvan har det ikke - Sejr kan skaffe en på
en 3-4 dage, men jeg vil godt have en idag ;)

Al hjælp modtages med kyshånd :)

--
-jens

Fra : Janitor

Dato : 13-03-03 13:12

> [...]
> Harald Nyborg har det ikke, Silvan har det ikke - Sejr kan skaffe en på
> en 3-4 dage, men jeg vil godt have en idag ;)

Prøv Pro-Bike i Lystrup.

Mange hilsner
Klaus

Fra : Jake

Dato : 13-03-03 14:27

"Jens Arnfast" <jens@fabel.dk> wrote in message
> nogen der ved hvor man kan købe en 18mm tændrørsnøgle i Århus området?
> Harald Nyborg har det ikke, Silvan har det ikke - Sejr kan skaffe en på
> en 3-4 dage, men jeg vil godt have en idag ;)

Hej

Kører du ikke xj 600 51J. I bekræftende fald er der en sådan tændrørsnøgle i
det værktøjs-sæt, der ligger inde bag ved baglygten (tag din saddel af og
kig efter)

/Jake

Fra : Jens Arnfast

Dato : 13-03-03 15:13

Jake wrote:
> Kører du ikke xj 600 51J. I bekræftende fald er der en sådan tændrørsnøgle i
> det værktøjs-sæt, der ligger inde bag ved baglygten (tag din saddel af og
> kig efter)

Korrekt, jeg kører XJ 600 51J, dog udgaven uden værktøjssæt :-/
Derudover så er det ikke mine tændrør men en kammerats bøttejern vi skal
have af De gemmer tændrørene ret godt på en GSX600F..

--
-jens
XJ600

Fra : schlæger

Dato : 13-03-03 17:42

Jens Arnfast wrote:

> [...]

> Harald Nyborg har det ikke, Silvan har det ikke - Sejr kan skaffe en på
> en 3-4 dage, men jeg vil godt have en idag ;)

Hvis du kan nøjes med at låne, har jeg et værktøjssæt i min XJ600, og
derfra kan du godt låne tændrørsnøglen..........

schlæger (Hørning)

Fra : Jens Arnfast

Dato : 13-03-03 19:27

schlæger wrote:
> Hvis du kan nøjes med at låne, har jeg et værktøjssæt i min XJ600, og
> derfra kan du godt låne tændrørsnøglen..........

Tak for tilbuddet, ProBike i Lystrup havde dog en som var lang nok :)
Utroligt så meget bedre den motor gik efter tandrørene havde fået en tur
sandblæsning - så nu kører den rent faktisk på alle 4 cylindere ;)

--
-jens
XJ600 ejer og papfar til en GSX600F og en GSX750F