Billigt Offroad kluns ?!
Fra : Morten Juel

Dato : 13-03-03 09:57

Hvor hulen finder man det billigst ?
Her tænker jeg på knæbeskyttere, albuebeskyttere, bukser/trøje, hansker og
støvler !
Meget gerne et online sted og det må gerne være udlandet !

Mvh
Morten **som lige har modtaget sine nye Metzler Enduro 3 "sahara" dæk
MUMS**

Fra : Hans Joergensen

Dato : 13-03-03 13:21

Morten Juel wrote:
> Meget gerne et online sted og det må gerne være udlandet !

Øhm, har du været på http://www.louis.de og kigge på
Restposten ?

// Hans
--
http://ph33r.dk - It sucks :)

Fra : Morten Juel

Dato : 13-03-03 13:40

> Øhm, har du været på http://www.louis.de og kigge på
> Restposten ?
louis.de har slet ikke noget til offroad ;o(

Mvh
Morten

Fra : Soren Lindholt

Dato : 13-03-03 13:51

Morten Juel <mp@stofanet.invalid> wrote in article
<b4pu84$3m9$1@sunsite.dk>...
> louis.de har slet ikke noget til offroad ;o(

Hvor mange gange behøver man sige det??
www.goetz-motorsport.de er stedet...

--
Søren
http://motortosse.dk

Fra : Morten Juel

Dato : 13-03-03 14:10

> Hvor mange gange behøver man sige det??
> www.goetz-motorsport.de er stedet...
hehe Søren Sorry det var sidste gang, det er jo fordi jeg ikke har fået gemt
linket.. ja de er billige Tak

Mvh
Morten

Fra : Claus Rittig

Dato : 13-03-03 19:53

"Morten Juel" <mp@stofanet.invalid> skrev i en meddelelse
> hehe Søren Sorry det var sidste gang, det er jo fordi jeg ikke har fået
gemt
> linket.. ja de er billige Tak

Jah, eller stumpemarked på lørdag! Der har jeg haft god succes!
Eller Aalborg Off-Road MC Klub, der er altid noget brugt at få.

Rittig

Fra : Jes Vestervang

Dato : 13-03-03 20:11

Claus Rittig wrote:

> Eller Aalborg Off-Road MC Klub, der er altid noget brugt at få.

Jeg kommer først! Jeg tager derud så snart jeg lige har fået guffet en
pizza i mig
--
mvh Jes Vestervang
FZS600 og MTX125R

Fra : Soren Lindholt

Dato : 14-03-03 10:08

Jes Vestervang <jesvj2@mailme.dk> wrote in article
<km17k-5d3.ln1@vissen.vandhane>...

> Jeg kommer først! Jeg tager derud så snart jeg lige har fået guffet
en
> pizza i mig

Ingen grund til at spise hjemmefra længere, vi har pizzastykker ham der
nede på østerbro, de skal bare varmes i mikroen...
--
Søren
http://motortosse.dk

Fra : Jes Vestervang

Dato : 14-03-03 12:01

Soren Lindholt wrote:

> Ingen grund til at spise hjemmefra længere, vi har pizzastykker ham der
> nede på østerbro, de skal bare varmes i mikroen...

Det skal jeg da huske

Fra : Morten Juel

Dato : 13-03-03 20:27

> Jah, eller stumpemarked på lørdag! Der har jeg haft god succes!

Ja eller Dba.dk jeg har lige købt en brynje og bukser+trøje af mærket UFO

Morten --- http://StarChild.dk
Golf II GTI 1.8Ti 8v --- http://Golf2.dk
Jallagryde 320i
DR350SET --- http://DR350.dk
-= girls and sex can't beat binary and hex =-

Fra : dots

Dato : 13-03-03 22:12

> Jah, eller stumpemarked på lørdag! Der har jeg haft god succes!
> Eller Aalborg Off-Road MC Klub, der er altid noget brugt at få.
>
> Rittig

MmmH - Mig Osse !! Men jeg kan ikke komme til Aalborg idag - ej heller til
stumpemarked :-/

dots

Fra : wheeler

Dato : 13-03-03 23:58

"Soren Lindholt" <lindholt@REMOVEperson.dk> skrev i en meddelelse

> Hvor mange gange behøver man sige det??
> www.goetz-motorsport.de er stedet...

[KLIP]

YAMAHA TDR 125 AUSPUFF MIT EG
Yamaha TDR125 Auspuffanlage von Giannelli mit EG-ABE ?235,00

Mon den passer på min "italienske" TDR 125R fra 1994??? (30 HK)

Wheeler
--
http://dfm.divvy.dk/default.asp?id=65

Fra : Soren Lindholt

Dato : 14-03-03 10:10

wheeler <bernhard_wheeler[remove this]@hotmail.com> wrote in article
<S18ca.716$WR7.40@news.get2net.dk>...

> YAMAHA TDR 125 AUSPUFF MIT EG
> Yamaha TDR125 Auspuffanlage von Giannelli mit EG-ABE ?235,00
>

> Mon den passer på min "italienske" TDR 125R fra 1994??? (30 HK)

Ikke at vide, måske du kan skrive til dem, eller prøv de.rec.motorrad, der
går mange tdr i Tyskland tror jeg...
Bemærk dog at Gianelli er halvdårlig kvalitet, og dem jeg har set larmer
betydelig mere end standard. Og en træls larm, ikke en gang en fed larm
--
Søren
http://motortosse.dk

Fra : Claus Rittig

Dato : 14-03-03 21:18

> Bemærk dog at Gianelli er halvdårlig kvalitet, og dem jeg har set larmer
> betydelig mere end standard. Og en træls larm, ikke en gang en fed larm

Enig. Jeg har også haft Gianelli (Komplet DT125 anlæg og alu-lydpotte til
XL600), og det er godtnok lav kvalitet. Lyder som noget rasselværk og kan
ikke holde.

Rittig