RR kåber.. hvor
Fra : Thomas

Dato : 13-03-03 09:28

Hvis man skal ud i og anskaffe sig RR kåber, der ikke driver en til vanvid
når de bliver bustet, hvor kan man så f sådan nogle.

her tænkes på kåber til Prille Mille R "03

--
Med Venlig Hilsen

Thomas
Check mig og kværnen ud her::
www.flashking.dk
Eller hos DFM

Fra : Michael K. S.

Dato : 13-03-03 09:37

On Thu, 13 Mar 2003 09:27:49 +0100, "Thomas"
<Brunsviger@GRRRhotmail.com> wrote:

>Hvis man skal ud i og anskaffe sig RR kåber, der ikke driver en til vanvid
>når de bliver bustet, hvor kan man så f sådan nogle.

F.eks her :

http://www.sebimoto.de

De har både glasfiber,kevlar og carbonkåber til en relativ fornuftig
pris...

--
-Michael
Div. Aprilia RS250-dele til salg på :

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 13-03-03 10:31

Michael K. S. <MichaelKS@image.dk> writes:

> F.eks her :
>
> http://www.sebimoto.de

Sebimoto henviser høfligt men bestemt til de lokale distributører:
Sports-MC og KK Racing i Sverige.

Eller kig på http://www.performancemotorcycleparts.com -> Bodywork ->
RP Race bodywork. PMP ligger i Skotland. Jeg har bestilt min R1 '02
kåbe hos dem, og den skulle komme om ikke-så-lang-tid (1-2 uger - den
skulle nemlig først produceres :-| ).

Regn dog med ca +£80 i transport til DK.

Kai
--
Kai Harrekilde-Petersen <khp@vitesse.com> DoD DMCN PMC MCTC d.f.m oldermand
Yamaha YZF-R1 '02 (blå/sort) Polini 911DB 6.2hp (hvid)

Fra : Michael K. S.

Dato : 13-03-03 11:27

On 13 Mar 2003 10:30:51 +0100, Kai Harrekilde-Petersen
<khp@vitesse.com> wrote:

>Sebimoto henviser høfligt men bestemt til de lokale distributører:
>Sports-MC og KK Racing i Sverige.

Er sports-MC ikke gået komplet død efterhånden ?!?

> [...]
>skulle nemlig først produceres :-| ).
>
>Regn dog med ca +£80 i transport til DK.

Jeg kom lige i tanke om

http://www.cruciata.com

De leverer vistnok de kåbesæt som TMP leverer som "originale"
racekåber i racekittene til Prillerne,deres priser er også
rimelige,men fragten AFAIR ret dyr...

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 13-03-03 12:57

Michael K. S. <MichaelKS@image.dk> writes:

> Er sports-MC ikke gået komplet død efterhånden ?!?

Nej, Claus Bernth postede da til gruppen her og sagde det modsatte,
sidst jeg kom til at påstå det.

Som altid: YMMV.

Men grundpointen består: Sebimoto er ikke interesseret i at handle
direkte med slutkunder i skandinavien.

Kai
--
Kai Harrekilde-Petersen <khp@vitesse.com> Opinions are mine...

Fra : Michael K. S.

Dato : 13-03-03 14:23

On 13 Mar 2003 12:57:02 +0100, Kai Harrekilde-Petersen
<khp@vitesse.com> wrote:

>Nej, Claus Bernth postede da til gruppen her og sagde det modsatte,
>sidst jeg kom til at påstå det.

Hmmmm.....

Fra : RacerNiels

Dato : 13-03-03 11:50

"Thomas" <Brunsviger@GRRRhotmail.com> wrote in message
> Hvis man skal ud i og anskaffe sig RR kåber, der ikke driver en til vanvid
> når de bliver bustet, hvor kan man så f sådan nogle.

www.kkracing.se må være mit bud
Måske www.sbfiberdesign.com men de er lidt dyrere..

Niels *købte sin kåbe på ebay.de*