Man burde bo i Jylland eller København
Fra : Niels S.

Dato : 13-03-03 07:42

Resten af landets amter har desværre drysset et nyt hvidt lag krystaller ud
over vejene i nat, og nu er der ikke engang udsigt til regn foreløbig. Øv -
mon bakkeåbningen må droppes i år?! (

--
Niels S.
VFR800FI (samlet, klar og utålmodig)

Fra : Morten Juel

Dato : 13-03-03 08:15

> [...]
ud
> over vejene i nat, og nu er der ikke engang udsigt til regn foreløbig.

hehe NO WAY en smule salt stopper ikke en offrowder
hehe ikke engang 1m sne kan

Mvh
Morten

Fra : Niels S.

Dato : 13-03-03 11:45

Morten Juel skrev

> hehe NO WAY en smule salt stopper ikke en offrowder
> hehe ikke engang 1m sne kan

Du har ret Morten. Måske jeg skulle overveje at anskaffe mig et køb og smid
væk eksemplar til sæson-starterne

--
Niels S.
VFR800FI

Fra : Ole Sørensen

Dato : 13-03-03 10:44

> Resten af landets amter har desværre drysset et nyt hvidt lag krystaller
ud
> over vejene i nat, og nu er der ikke engang udsigt til regn foreløbig.
Øv -

Det må du da nok sige....hvor har du de oplysninger fra ?? - Har ledt nettet
tyndt...men har ikke fundet nogen steder, hvor man kan finde oplysninger
omkring saltning. - Har du et link, ell. er det "insider" viden ??

Mvh /Ole

Fra : RuneR \(TDM850\)

Dato : 13-03-03 10:57

Ole Sørensen wrote:
> [...]
> nettet tyndt...men har ikke fundet nogen steder, hvor man kan finde
> oplysninger omkring saltning. - Har du et link, ell. er det "insider"

http://www.vintertrafik.dk/start.htm er svaret

MVH Rune

Fra : Niels S.

Dato : 13-03-03 11:40

RuneR (TDM850) skrev

> http://www.vintertrafik.dk/start.htm er svaret

Jep - lige i øjet
Placer musemarkøren ovenpå et af OK-skiltene på et af amterne - i et
sekund - og frem kommer oplysning om sidste saltning

--
Niels S.
VFR800FI

Fra : Armand

Dato : 13-03-03 15:42

Niels S. <HondaVFR@krudt.dk> skrev i en
> RuneR (TDM850) skrev

> Jep - lige i øjet
> Placer musemarkøren ovenpå et af OK-skiltene på et af amterne - i et
> sekund - og frem kommer oplysning om sidste saltning

Øh?

Jeg kan da ike se så meget som én indikation på salt nogetsteds på site'n
:-/

--
Armand.

Fra : --=Stone=--

Dato : 13-03-03 17:06

> Øh?
>
> Jeg kan da ike se så meget som én indikation på salt nogetsteds på site'n
> :-/

Prøv at bruge linket til det amt du selv hører under ( ovre til venstre )
vupti frem kommer et kort med de omtalte ok skilte som angiver hvornår der
sidst er saltet !!
God fornøjelse... ))

Steen
CB1100F/R 85' Street Fighter Style

Fra : Armand

Dato : 13-03-03 18:53

--=Stone=-- <caractionREMOVETHIS@hotmail.com> skrev i en

> [...]
> vupti frem kommer et kort med de omtalte ok skilte som angiver hvornår der

Har været der, men på min PC virker det så tilsyneladende ikke :-/

--
Armand.

Fra : --=Stone=--

Dato : 13-03-03 20:01

> Har været der, men på min PC virker det så tilsyneladende ikke :-/

Sikkert et af de utallige plug-ins som man skal have for at komme rundt på
nettet, som du ikke har på din pc !!
Syntes bare ikke lige at kunne se hvilket

Fra : Martin Sørensen

Dato : 13-03-03 20:36

> Sikkert et af de utallige plug-ins som man skal have for at komme
> rundt på nettet, som du ikke har på din pc !!
> Syntes bare ikke lige at kunne se hvilket

Det er såmænd bare en Java-Applet. Burde man have installeret, ellers er der
da ikke mange ting på nettet der virker ordentligt.

Men den hjemmeside giver jeg ikke meget for. Jeg har før set at der på
hjemmesiden stod at det var lang tid siden der var blevet saltet (over en
uge), men hvor jeg helt sikkert havde set en vogn køre rundt og sprede salt
på vejen aftenen før..

Jeg har dog ikke set en salt-vogn i en uges tid nu, og idag var det da også
så godt vejr, at jeg helt sikkert havde kørt en tur, hvis ikke min MC havde
været skilt ad.

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : --=Stone=--

Dato : 13-03-03 21:01

> Det er såmænd bare en Java-Applet. Burde man have installeret, ellers er
der
> da ikke mange ting på nettet der virker ordentligt.

Er der ikke noget med Java og XP ( altså før SP1 ) ??
Det kunne være derfor ?

Fra : Martin Sørensen

Dato : 13-03-03 21:13

> Er der ikke noget med Java og XP ( altså før SP1 ) ??

Ja, JVM følger ikke med WinXP som standard. Den kommer først sammen med SP1,
medmindre man installerer den manuelt.

> Det kunne være derfor ?

Ja.

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : Armand

Dato : 14-03-03 10:50

> der
> >
> Er der ikke noget med Java og XP ( altså før SP1 ) ??
> Det kunne være derfor ?

XP? Hva' er det?
Jeg opererer fra en gammel slæde som grundet nyligt nedbrud lige blev
opgraderet til 300Mhz

Men apparatet kikser i mange henseender, så mon ikke at jeg skulle
geninstallere Windows ved lejlighed og få alle detaljerne med igen :-/

--
Armand.

Fra : Jonas Holt

Dato : 13-03-03 23:05

> Har været der, men på min PC virker det så tilsyneladende ikke :-/

Siden virker ikke med Opera 7,01 hos mig, men fint med IE.
IE er noget tis

Jonas Holt & CBR600F2

Fra : Jes Vestervang

Dato : 13-03-03 23:43

Jonas Holt wrote:

> Siden virker ikke med Opera 7,01 hos mig, men fint med IE.
> IE er noget tis

Den virker heller ikke i min Konqeror, til gengæld virker den i al
mozilla-relateret (netscape & co.). Så ind med noget Mozillask
--
mvh Jes Vestervang
FZS600 og MTX125R

Fra : Hans Joergensen

Dato : 14-03-03 11:53

Jonas Holt wrote:
> Siden virker ikke med Opera 7,01 hos mig, men fint med IE.
> IE er noget tis

Hmm, den kan man jo tænke over ...... :)

"Kaburatorene på min GSX-R 250 går istykker, det gør de ikke på en RD350.
RD350 er noget tis :)"

// Hans, der siger undskyld :)
--
http://ph33r.dk - It sucks :)

Fra : garmin

Dato : 13-03-03 10:44

Det er vi da heldigvis også nogle der gør.
Jeg har kørt et par hundrede km de sidste par dage, og troligt slikket
forlygterne rene uden at kunne smage salt
Kan vi ikke få en saltrapport fra forskellige dele af landet. Hvor har "de"
været ude at salte i nat ?
Og hvor er i alle sammen henne ?
Der har godnok ikke været mange mc'ere på vejene de sidste par dage.

Garmin
Fazer 600 2003
180 Km og lys i begge lygter

Fra : Niels S.

Dato : 13-03-03 12:41

garmin skrev

> Kan vi ikke få en saltrapport fra forskellige dele af landet. Hvor har
"de"
> været ude at salte i nat ?

Den bedste rapport jeg kan give dig - er et billede fra roskilde amt taget i
morges kl. 6.30. Se news:dk.binaer indlægget "Salt".

--
Niels S.
VFR800FI

Fra : schlæger

Dato : 13-03-03 17:53

Niels S. wrote:

> [...]
> over vejene i nat, og nu er der ikke engang udsigt til regn foreløbig. Øv -

Skal vi rydde lidt op, så du kan flytte ind i kælderen ???
schlæger (8362) - kørt 50 km. på sorte veje i eftermiddagens dejlige
solskin

Fra : Niels S.

Dato : 14-03-03 07:45

schlæger skrev

> Skal vi rydde lidt op, så du kan flytte ind i kælderen ???
> schlæger (8362) - kørt 50 km. på sorte veje i eftermiddagens dejlige
> solskin

He-he, hvis ikke det lige var for forskellen på ca. 4362 numre så havde det
faktisk været et rigtigt godt forslag

--
Niels S.
VFR800FI