Ghostrider: The final ride...
Fra : Martin Petersen

Dato : 13-03-03 01:20

Hejsa....

Har lige siddet og set subj... Er du gal, den mand har travlt. Det er lige
så jeg sidder med sved på panden endnu. :)

Hvad er grunden til at den er lavet i Sverige?

- Martin

Fra : Jan Vagle

Dato : 13-03-03 01:35

Martin Petersen wrote:
> Hejsa....
>
> Har lige siddet og set subj... Er du gal, den mand har travlt. Det er lige
> så jeg sidder med sved på panden endnu. :)
>
> Hvad er grunden til at den er lavet i Sverige?

Du ved det nog... svensker.. ;)

--
Jan Vagle
..............................oOo

Fra : Hans Joergensen

Dato : 13-03-03 03:35

Martin Petersen wrote:
> Hvad er grunden til at den er lavet i Sverige?

Æhm .. fordi de er svenskere?

// Hans
--
http://ph33r.dk - It sucks :)

Fra : Tommy Fer

Dato : 13-03-03 07:37

Hej NG...

Bare vent.. den danske Ghostrider er på vej.......

Fra : Michael K. S.

Dato : 13-03-03 09:02

On Thu, 13 Mar 2003 07:36:40 +0100, "Tommy Fer"
<Tommy@fernet.ELLERNOGETDERSKALVÆKdk> wrote:

>Hej NG...
>
>Bare vent.. den danske Ghostrider er på vej.......

Skal vi sende en krans med det samme )

--
-Michael
Div. Aprilia RS250-dele til salg på :

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 13-03-03 09:25

> Skal vi sende en krans med det samme )

Teksten på kortet skal være: Til min tidligere motor

--
Mojn
Jens Bager Jensen

Fra : Michael K. S.

Dato : 13-03-03 10:06

On Thu, 13 Mar 2003 09:24:40 +0100, "Jens Jacob Bager Jensen"
<news@abl1926.dk> wrote:

>Teksten på kortet skal være: Til min tidligere motor

Elsket og savnet - du var en ven i nøden - og døden

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 13-03-03 09:14

"Tommy Fer" <Tommy@fernet.ELLERNOGETDERSKALVÆKdk> writes:

> Bare vent.. den danske Ghostrider er på vej.......

Hvor er han på vej hen?

Er I ved at optage PMC - The Movie?

--
Mikkel
motortosse.dk - Save the Whales -- Harpoon a Honda.

Fra : Moller

Dato : 13-03-03 11:26

> Hvor er han på vej hen?

Lige ud :)

> Er I ved at optage PMC - The Movie?

Det ville være syndt at sige det :)

VH
Lars Molnit
Som nok snart må aftage pladsen med DK's grimmeste MZ....

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 13-03-03 11:48

"Moller" <news@molnit.com> writes:

> Lige ud :)

> Det ville være syndt at sige det :)

Jeg er ellers sikker på den kunne blive lige så underholdende som
vores "Motortosse - 628 kortfilm"

Fra : Hans Joergensen

Dato : 13-03-03 13:34

Mikkel Christensen wrote:
> Jeg er ellers sikker på den kunne blive lige så underholdende som
> vores "Motortosse - 628 kortfilm"

Bare lige for at få det på plads .. i er gale :)
(628 kortfilm, jow jow)

// Hans
--
http://ph33r.dk - It sucks :)

Fra : Thomas Hjort

Dato : 13-03-03 10:53

"Martin Petersen" <knopfisk@[fjern]vvs.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa....
>
> Har lige siddet og set subj... Er du gal, den mand har travlt. Det er lige
> så jeg sidder med sved på panden endnu. :)

Han er godt nok småsyg. Den busa han køre på til sidst har (efter hvad de
siger) 417 hk og han er istand til at lave powerwheelies ved 340 kmt.

Mvh Thomas