Udstødning XJ600 51J
Fra : J.C.Kløve

Dato : 13-03-03 00:12

Jeg har pt. monteret 4 i 1 Marving udstødning på min XJ'er

Jev vil gerne have en 4 i 2 (ikke som original) oxo med Marving
potter, nu er problemet:

1) Hvor søren får jeg forrør til det projekt ? (potter kan fås i
Sevrige) - skal det "håndlaves"? jeg er ikke stødt på noget sted hvor
man kan få forrør (hvis man ikke lige har en nyere racer) hvor får man
det ?

2) Hvis jeg får fixet forrørsproblemet - og får monteret 4 i 2, har
det så konsekvenser andre steder (omdysning hvad ved jeg)

Jeg mangler altså ganske en plan for hvordan jeg griber dette projekt
an - bortset fra at få potterne fremskaffet (har ikke fundet nogen i
DK der forhandler Marving?!?

Og lige for at svare på det u-undgåelige "hvorfor" - jeg har en
opfattelse af at det vil se godt ud ! - så det er rent lir
Skulle der så komme lidt mere eller mindre krudt i kanonen så ....
tjaaa
--
Dun@nt
XJ600 51J

Fra : SLP/JM

Dato : 13-03-03 08:31

"J.C.Kløve" <Dunant@mail.tele.dk> skrev i>
> Jev vil gerne have en 4 i 2 (ikke som original) oxo med Marving
> potter, nu er problemet:
>
> 1) Hvor søren får jeg forrør til det projekt ?

Kan originale forrør ikke bruges? De må kunne findes hos en hugger.

--
Susanne

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 13-03-03 08:38

> Kan originale forrør ikke bruges? De må kunne findes hos en hugger.

Lige mine ord Susanne. Normalt er slip on potter, so du har tænkt dig at
bruge lavet så de passer over på de originale forrør. Jeg ville skaffe sådan
nogle fra en ophugger. Bemærk de tyske og engelske ophuggere er meget
billigere end de danske.

Dansk ophuggere:
http://www.lc-racing.subnet.dk/
http://www.mc-huset.dk/