Vedr Farve Kode til Blackbird
Fra : Søren Jim

Dato : 12-03-03 21:57

Hej Alle
Nu er dyret ved at være klar til Maleren
men jeg mangler lige at beslutte hvad farve

2 muligheder er oplagte
begge er Blackdbird farver:

1) den Burgundy røde (som vil få den til at ligne en mini rødkælk)
2) den blå version som vil får den til at lige et mini blåbær

værsgo at stemme......

Hvis der skulle være nogle der har farve koderne må de gerne sende dem til
mig

MVH
Søren (CBR1000F92)

Fra : J.C.Kløve

Dato : 12-03-03 22:09

Fra : Mads Stetter

Dato : 12-03-03 22:34

J.C.Kløve wrote:
> [...]

Du kan finde den røde inde på: http://www.color-rite.com

Den er under årgang 2001

Den blå kan jeg ikke lige finde...

Jeg stemmer på den røde!

MVH Mads Stetter

Fra : Peter Aagaard

Dato : 12-03-03 22:58

Søren Jim wrote:
> [...]
>
> 1) den Burgundy røde (som vil få den til at ligne en mini rødkælk)
> 2) den blå version som vil får den til at lige et mini blåbær

Når den nu ikke skal være sort, vil jeg stemme på den Blå.

Mvh. Peter

Fra : D@n Dethlefsen

Dato : 12-03-03 23:33

> 1) den Burgundy røde (som vil få den til at ligne en mini rødkælk)
> 2) den blå version som vil får den til at lige et mini blåbær
>
> værsgo at stemme......

Da en Duc er rød må det bestemt blive Blå (som også er den flotteste af de
to farver)

Dan - DMCN#561
(Ducati 748 + MZ TS250/2)
Harro læderdragt i størrelse 58 til salg, :
http://www.dethlefsens.dk/salg_mc/laedertoej/harro.htm

Fra : Søren Jim

Dato : 12-03-03 23:57

SNIP

SNIP
Det ser ud til at blive tæt løb
keep´em coming !!!!

Fra : --=Stone=--

Dato : 13-03-03 00:27

> SNIP
> Det ser ud til at blive tæt løb
> keep´em coming !!!!

Klart den blå... har set begge farver, syntes bedst om blå ) ( hvad med
gul ) ???

Steen
CB1100F/R 85' Street Fighter Style

Fra : Allan Jørgensen

Dato : 13-03-03 09:14

"Søren Jim" <fsgbooking@hotmail.com> skrev i en meddelelse news:3e6fbb38$0$218$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> Det ser ud til at blive tæt løb
> keep´em coming !!!!

helt klart blå

Allan(fzr600us)sort men som også er flot i blå

Fra : Kenneth T

Dato : 13-03-03 09:41

>helt klart blå

Blå!

--
MVH
Kenneth T

Fra : Jake

Dato : 13-03-03 14:40

"Søren Jim" <fsgbooking@hotmail.com> wrote in message
> værsgo at stemme......

Blå

Fra : Armand

Dato : 13-03-03 15:30

Jake <gadegaard@mail1.stofanet.dk> skrev i en
> "Søren Jim" <fsgbooking@hotmail.com> wrote in message

Holdt holdt stop!

I ødelægger helt statistikken
Anneli vrider sig sandsynligvis af fryd!

--
Armand.

Fra : Allan Jørgensen

Dato : 14-03-03 08:31

"Armand" <armand@mcSTREGchaufførerne.dk> skrev i en meddelelse news:b4q5dk$je4$4@news.cybercity.dk...
> I ødelægger helt statistikken
> Anneli vrider sig sandsynligvis af fryd!

ups sorry ikke flere farvede indlæg fra mig

Allan(fzr600) nåja har lige købt ny læderdragt i sort/blå/grå som ikke passer til maskinen men det får mig altså ikke til at male den

Fra : Anneli

Dato : 02-04-03 23:18

"Allan Jørgensen" <allan.c.jorgensen@FJERNKOget2net.dk.> skrev i en
meddelelse news:cBfca.125974$Hl6.11301222@news010.worldonline.dk...
> I ødelægger helt statistikken
> Anneli vrider sig sandsynligvis af fryd!

LOL!!! Tænk at jeg kunne overse denne tråd! Hvilken glæde at finde et
indlæg, hvor hankønsvæsner diskuterer MC-farver ;0)

Stor hilsen Anneli og Savage
PS. En Blackbird skal da være black!

Fra : Allan Jørgensen

Dato : 03-04-03 09:12

"Anneli" <anneli_jensen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> LOL!!! Tænk at jeg kunne overse denne tråd! Hvilken glæde at finde et
> indlæg, hvor hankønsvæsner diskuterer MC-farver ;0)
>
> Stor hilsen Anneli og Savage
> PS. En Blackbird skal da være black!

Øv du fandt den
damn det er ellers lang tid siden den tråd var op og vende.....

Allan(fzr600us)lækker sort, men også flot i blå
www.dkfritidmotorcykel.dk/default.asp?id=209

Fra : Megas

Dato : 13-03-03 17:06

En Blackbird skal sguda være black..

Stemmer på SORT

--
Megas

2003 Kawa ZX12 turbo, lattergas
& alkohol/vand-injection købes
bud: 500,-kr & en gammel Ford Sierra :D

Fra : Peter Jakobsen

Dato : 13-03-03 17:49

> [...]
>
> værsgo at stemme......
>
> Hvis der skulle være nogle der har farve koderne må de gerne sende dem til

Den røde er SÅ fed til den cykel, ingen tvivl i mit sind (savle)....

--
M V H

Peter Jakobsen
YAMAHA YZF 1000 THUNDERACE