Touring Nyt - del af artikel savnes...
Fra : Aragorn

Dato : 12-03-03 20:55

Det drejer sig om 'Cross Africa', del 2, fra Touring Nyt nr. 2/99, der
omhandler Karsten Bidstrups og Gregg J. Flowers tur gennem Europa,
Mellemøsten og Afrika.
Irriterende...sad og læste artiklen i nr. 1, og glædede mig til
fortsættelsen, da jeg så opdagede at jeg ikke havde den - suk.
Er der en godhjertet sjæl der har fortsættelsen, der vil være så venlig at
scanne den og sende den til mig?? Be' pænt. ( aragorn@welles.dk )
Hvis artiklen fortsættes i et efterfølgende nummer af bladet er jeg osse
meget interesseret i den del.

På forhånd mange tak for hjælpen.

Aragorn_DK

================
http://www.bmwmc.dk

Fra : dots

Dato : 12-03-03 21:06

"Aragorn" <Aragorn@NOSPAMwelles.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> scanne den og sende den til mig?? Be' pænt. ( aragorn@welles.dk )
> Hvis artiklen fortsættes i et efterfølgende nummer af bladet er jeg osse

Den har jeg da lige her
Scanner flux - og tjekker om artiklen fortsættes ..

dots

Fra : dots

Dato : 12-03-03 22:58

"dots" <dots@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> "Aragorn" <Aragorn@NOSPAMwelles.dk> skrev i en meddelelse

Du ska vist tømme din postkasse - jeg har lige fået molevitten retur. Der er
mange sider ...

dots

Fra : Tonny Juhl Petersen

Dato : 12-03-03 23:58

Hej Dots
Det var da ualmindeligt venligt af dig

Smil Tonny

Fra : Aragorn

Dato : 13-03-03 04:40

"dots" <dots@tdcadsl.dk> wrote in message

> "dots" <dots@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
-snip-
> Du ska vist tømme din postkasse - jeg har lige fået molevitten retur. Der
er
> mange sider ...
>
> dots

Hej Dots.
Hm, det var pokkers, jeg har da fået alle filerne ind i postkassen
her...godt nok skulle jeg omdøbe nogle af dem fra .dat og .afr4-filer til
..jpg-filer, men de virkede da fint da jeg skulle se dem...hm, der kan vist
kun være een konklusion: Computere er underlige!
Og forresten da, for katten: Mange tusinde tak for filerne, det er skønt at
kunne læse fortsættelsen!

Venlig hilsen Ara_DK

Fra : dots

Dato : 13-03-03 09:33

"Aragorn" <Aragorn@NOSPAMwelles.dk> skrev i en meddelelse
Computere er underlige!

Ja !

> Og forresten da, for katten: Mange tusinde tak for filerne, det er skønt
at
> kunne læse fortsættelsen!

Det er en rigtig god historie, har selv læst den med stor fornøjelse
Jeg kan scanne fjerde og sidste del til dig idag, vil du have den ?

dots

Fra : Aragorn

Dato : 13-03-03 09:43

> [...]
>
> Det er en rigtig god historie, har selv læst den med stor fornøjelse
> Jeg kan scanne fjerde og sidste del til dig idag, vil du have den ?

====

Hihi, kører strømerne på BMW motorcykler?
Jo tak, det vil jeg blive rigtig glad for.

Mvh Ara_DK

Fra : dots

Dato : 13-03-03 11:38

"Aragorn" <Aragorn@NOSPAMwelles.dk> skrev i en meddelelse
> Jo tak, det vil jeg blive rigtig glad for.

Fjerde del er på vej nu

dots

Fra : Aragorn

Dato : 13-03-03 18:10

> Fjerde del er på vej nu
>
> dots

Modtaget - mange tak for det!

Mvh
Ara_DK

Fra : dots

Dato : 13-03-03 18:14

> Modtaget - mange tak for det!
>
> Mvh
> Ara_DK

dots

Fra : Aragorn

Dato : 12-03-03 21:50

"dots" <dots@tdcadsl.dk> wrote in message

> "Aragorn" <Aragorn@NOSPAMwelles.dk> skrev i en meddelelse
der...osv.
-snip-
> Den har jeg da lige her
> Scanner flux - og tjekker om artiklen fortsættes ..
>
> dots

Uha det lyder godt, jeg glæder mig allerede.

Mvh Ara_DK